Zou iemand mij iuit kunnen leggen wat ik me nu precies bij “voorwerk” voor moet stellen? Zijn dat harde buiken, krampen, of echt weeën? Ik lees veel op het forum over voorwerk en wat gerommel maar heb nooit echt een idee wat ik me er nu bij voor moet stellen.
Ik werd vanacht wel een paar keer wakker met wat krampen die op de menstruatie krampen leken, maar het was niet pijnlijk en het leken mij geen weeën te kunnen zijn aangezien het een soort constante “pijn” was. Is dit nu wat ze “voorwerk” noemen?
Klinkt inderdaad als voorwerk.
Al kan ik niet zo uit ervaring meepraten ik heb er tot nu toe nooit heel veel last van gehad.
Bij Yari werd ik gestript en toen kreeg ik inderdaad van die ongie krampen.
Uiteindelijk had het niets geholpn hoor, en Yari kwam pas een paar dagen later.
Succes meid :thumbup: , het kan niet lang meer duren nu :dance:
:-* Wendy
eigenlijk valt er van alles onder.
krampen,onregelmatige weeen,wat ongi achtige kramp valt allemaal onder voorwerk omdat het reacties van je baarmoeder zijn
Denk toch dat het voorwerk bij mij begonnen is. Het is zo moeilijk te bepalen omdat het onze eerste is, maar ik heb al sinds vanmorgen 10.00 uur onregelmatige krampen (weeën) en het is nu 13.05 uur.
@Rebecca* wrote:
Denk toch dat het voorwerk bij mij begonnen is. Het is zo moeilijk te bepalen omdat het onze eerste is, maar ik heb al sinds vanmorgen 10.00 uur onregelmatige krampen (weeën) en het is nu 13.05 uur.
Misschien zet het wel door meid, en heb je vanacht al je beebje.
Als je twijfelt kun je gewoon de vk bellen hoor.
Daar zijn ze voor.
Het is begonnen!
Er staat net een bericht bij de febr. 2009 mama’s dat ze om 5 u. 5 1/2 cm. ontsluiting had en een ruggenprik heeft gehad (ze woont in Amerika dus geen vk ).
Spannend dus!
Spannend! Zet hem op!
Ik dacht helemaal niks geen voorwerk gehad te hebben, alleen een aantal keer een blaasontsteking gevoel.
Maar toen de echte weeen begonnen, wist ik meteen dat ik echt al wel voorweeen heb gehad. Ik stelde me weeen heel anders voor, maar bij mij was het helemaal geen menstruatie achtige pijn of harde buiken. Meer het idee dat ik een flinke blaasontsteking had.
Ze ze zal nu dan nu allang haar beebje wel hebben denk ik.
Ik ben benieuwd spannend hoor!!!
Ik lees net bij de feb,mamma’s dat het beebje al is geboren!!!
Rebecca van harte met je zoon Skyler Ray Bouwman, geniet ervan meid!!!
:-*
En dat op haar uitgerekende dag? :shock:
Van harte gefeliciteerd!!!
Ik hoop dat alles is goed gegaan.
Hihi! Dan is ze 1 van de 4% van de zwangere dames die op haar uitgerekende dag bevalt! GEFELICITEERD!!!
GEFELICITEERD!