:? Net was ik met mijn zoontje naar de winkel gegaan en kreeg voor de zoveelste keer een wee…voelde het in mijn buik, rug en benen werden helemaal slap van de pijn…kwartiertje later weer… nu is het iets gezakt… en voelt mijn buik ook weer normaal aan… Wie heeft dit nog meer gehad? Zolang voorweeen of wat het dan ook is, want ik verga dan van de pijn en het gaat tussendoor wel weer helemaal weg maar wel als gevolg dat ik dus bijna niet meer thuis kom te voet vanuit de winkel…is 10 minuutjes lopen. Dit kan zo toch niet tot week 40 door gaan…? ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen…
hij is ook al helemaal ingedaalt dus daar kan het niet aan liggen…
Ik zou even met je VK / gyn overleggen. Ik heb wel veel last gehad van harde buiken gehad, maar die kwamen vaker en waren niet zo pijnlijk als bij jou denk ik. Ik kon ook al snel niet meer veel lopen, dan was het steeds raak…
Hopelijk is het tijdelijk!
Maar wat moest jij toen doen heel veel rust houden?,…en is het nu minder als toen of heb je er nog steeds veel last van?
Zo lang voorweeën zijn dat helemaal niet à ls het voorweeën zijn (laat dat even controleren).
Vanaf een 2e heb je veel sneller al voorweeën en ja, dat kan zeker rond jouw zwangerschapsduur zo zijn.
Misschien stom maar begrijp niet wat je bedoelt met de eerste zin hoe bedoel je zolang voorween zijn het niet?
Ben 2 weken terug ook al twee keer bij de gyn geweest met weeen die geen ontsluiting gaven… toen waren het geen ontsluitingsweeen…
@shirley wrote:
Maar wat moest jij toen doen heel veel rust houden?,…en is het nu minder als toen of heb je er nog steeds veel last van?
Ik heb 10 weken plat gelegen, maar dat is uitzonderlijk hoor.
Vanaf week 25 kan je voorweeen krijgen.
Dat zijn oefeningen op de echte bevalling!!
Las ik op babybrabbel.nl
Maar zo pijnlijk :think:
Misschien even bellen?
:hug:
Ben bang dat het dus gewoon oefenweeen zijn inderdaat…heb er bijna dagelijks heel erge last van en dan bv een uur en dan kan het daarna ooit goed weer weg trekken sommige dagen heb ik er zelfs bijna geen last van maar vandaag.
Ik zou ook gewoon bellen met de vk.
Ik dacht op een gegeven moment ook dat ik maar oefenweeen had en bij mij bleek het een blaasontsteking te zijn.
ff bellen maar ik las je topic over ingedaald zijn, dat is hier ook net zo, beeb ligt er al helemaal klaar voor en ook hier oefenweeen
Dus misschien heeft het wel met elkaar te maken, prikkeld beeb de baarmoeder doordat ie er zo onderin zit te wringen.
Maar ff bellen naar de vk kan nooit geen kwaad hoor.
Het is sinds vanmiddag helemaal weggebleven, daarom wil ik eigenlijk nu niet meer bellen… loop niet meer bij de vk maar bij de gyn. Ik heb ook sinds vandaag dat elke beweging die ik maak als ik op sta of buk het kindje zo laag voel dat het gewoon pijn doet echt helemaal onderin bij mijn vagina en dan drukt hij tegen het schaambot ofzo denk ik echt van die onverwachte steken iemand nog idee wat dat is?
zeer wrs je symfyse , door het slapper worden van de banden ter voorbereiding op de bevalling kan je schaambot aan de voorzijde wat gaan wijken, dit kan voelen als een enorm beurs gevoel/evt wat steken geven als je forceert :hug:
Oke daar had ik nog niet aan gedacht femmie
het lijkt nu af en toe alsof hij er zo uit komt vallen straks zo voelt het haha maar dat kan natuurlijk niet…