Hey meiden,
Met hoeveel weken hadden jullie last van voorweeën en hoeveel later werd de kleine geboren?
Ik heb hier al sinds week 23 voorweeën, urine laten controleren, maar zag er goed uit. Maar nu heb ik sinds een paar dagen veel last van voorweeën. Ze gaan zo een paar uur door en zijn erg pijnlijk. Ook heb ik echt steken van onder en moet ik ze zelfs wegpuffen. Ik had ze bij mijn zoontje ook. Maar toen pas vanaf week 37 (1,5 week later is hij geboren). Kan het veel kwaad dat ik er nu al last van heb? :oops:
Ik zou in ieder geval de vk/gyn bellen en het heel rustig aan gaan doen! :hug:
Ik sluit me aan bij Cees. Vooral even bellen en kijken wat je arts er van zegt.
Ja gewoon even bellen hoor…
Ik heb morgen een afspraak, dus dacht vraag het eerst even hier.
Maar rustiger aan kan denk ik niet :oops: Zit al bijna 2 dgn binnen en doe alleen boodschapjes.
Bedankt voor jullie reacties!!
34 weken en Ro is pas met 39.6 geboren Maar jij bent wel erg vroeg he :hug:
Vandaag erover gebelt, en ze gaan morgen kijken over hoe en wat. Maar zowiezo ga ik een nachtje bijslapen in het ziekenhuis.
Door alle voorweeën slaap ik ook amper en de laatste dagen ging het niet meer. Begon zondag zelfs te huilen omdat ik zo moe was en niet kon slapen door mijn buik
Dus gelukkig neemt de vk me wel serieus!
:hug:
Succes morgen :thumbup:
Fijn dat ze je in ieder geval wel serieus nemen en dat je een nachtje bij kunt slapen in het ziekenhuis. Ik hoop dat dat al een heleboel van de voorweeën weg neemt.
Jeetje kiki wat schrikken zeg voor je.
Hoop dat het allemaal meevalt… :hug: en dat je lekker kunt bijslapen in het ziekenhuis.
He jakkes, wat vervelend… ben benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis en ik hoop dat je inderdaad wat bij kunt slapen. Zo vervelend als je zo moe bent, maar gewoon echt niet kunt slapen… :hug:
Ik kan niet zeggen dat ik echt last heb gehad van voorweeën. Ik heb alleen een soort van weeën gehad toen de baby ging indalen maar dat was maar heel tijdelijk en pas bij de 32 weken ofzo.
Hou het goed in de gaten en vraag geregeld bij de vk of wat je voelt normaal is of niet, beter een vraag/check te veel zou ik zo zeggen.
Ik lag met 25w6d in het ZH vanwege voorweeen om te zien of het geen echte weeen waren, maar kan me herinneren dat ik het al weken eerder had. Lynn is uiteindelijk met 36w3d geboren.
Hé, dat is even schrikken. Hoe gaat het nu met je?
Aii dat is wel even schrikken.
Ik had ook met 25weken ineens last van voorweeen, ook gestopt met werken, bracht teveel stress met zich mee.
Met veel rust, ging het bij mij wat weken later weer beter
en met precies 40w uiteindelijk bevallen
Sterkte :hug:
Hey meiden,
Gister in het ziekenhuis geweest… CTG gehad en een gesprek bij de gyn. En blijkbaar doen ze geen slaapmedicatie in het ziekenhuis als je nog maar 27 wkn bent. :?
Wel medicatie voor thuis gehad, maar heb heel raar geslapen. Pas 1,5 uur nadat ik de tablet had ingenomen ben ik in slaap gevallen en daarna ben ik alsnog vaak wakker geworden.
Haha ben alleen nu dus zo gaar als een koekie :lol:
Nu wachten op een telefoontje van de vk, want de gyn zou haar bellen voor verdere stappen.
:hug: balen dat je nog niet lekker hebt kunnen slapen hopelijk kunnen ze wel wat voor je betekenen :hug:
Hoe was je CTG?
Maakt beebje het goed?
ik heb heel veel last gehad van voorweeen bij de 3de.
Vaak CTG gehad etc.
Maar ben echt niet eerder bevallen hoor, deed allemaal niks met mijn lijf.
Slapen, tja haha dat deed ik ook niet tijdens de zwangerschap onderhand.
Erg vervelend, maar ja we deden het er maar mee.
Waarom doen ze geen slaapmedicatie in het ziekenhuis trouwens?
(stiekem vind ik dat wel “goed” ivm misschien evt risico’s, maar dan moeten ze het helemaal afschaffen, en niet voor thuis geven).
Vind jij dat niet eng, slaapmedicatie tijdens de zwangerschap nu?