Dit was vorig jaar
Dieptepunten 2012
- weer een jaar afsluiten zonder onze oudste zoon, we missen hem nog steeds.
- veel gezondheids probleempjes voor Noah
- Een wachtende galblaas operatie.
- mijn strubbelingen met Lynn , dat ze een erg pittige peuter is wat nog vaak botst met mij.
Hoogtepunten 2012
- 18 aprl onze 4e wonder geboren, onze prachtige zoon Noah. Wat zijn we gek op hem. Ons zonnestraaltje die ondanks zijn gezondheids probleempjes altijd vrolijk is.
- Ivan die 4 jaar word en eindelijk naar school mag
- Financieel alles op een rijtje
- De stap gezet om naar een dietiste te gaan en met laten helpen met voeding en sporten om daar een balans in te vinden.
De wens voor 2013
- Dat Ivan het naar zijn zin heeft op school
- Alles wat rustiger bij Noah qua helm, eczeem en zijn ontlasting. Dat hij zich mag ontwikkelen tot een eigenwijze dreumes.
- een prachtig wonder voor Amy82 en Krabje :-*
- Een prachtig jaar in alle gezondheid.[/quote]
De strubbelingen met Lynn lopen nog steeds, qua karakter lijken we teveel op elkaar. Ben onwijs gek op haar want ze is gewoon een schatje.
Galblaas operatie is geslaagd, gelukkig nergens last meer van
Gezondsheids problemen met NOah lopen nog steeds.
Hoogtepunten 2013
- 25 kilo afgevallen met hulp van Dietist en veel sporten en gezond eten.
- Ivan die het goed doet op school veel vriendjes heeft. Alleen zijn druk wiebelige blijft aandachtspunt
- Prachtig mannetje voor Amy82
- Noah die zich ontwikkeld heeft tot prachtige eigenwijze dreumes
- Dat ik ondanks een reorganisatie mag blijven.
-Dieptepunten 2013
- Veel gezondsheid problemen met Noah, opgenomen geweest met longonsteking aan de antibiotica en puffen. Begin december weer op het randje van opname.
Hij blijft mijn zorgen mannetje
- Strubbelingen met mezelf over het onder controle krijgen van mijn eet gewoonte. Niet durven eten van een keer patat/taart/pizza enz.
Het wil nog steeds niet. EN het obessief willen sporten
- Verdrietig dat Krabje hun droom op een 2e wonder hebben moet laten varen. Ik blijf toch hoop houden. Ik gun hun het zo.
Mijn wens voor 2014
Lynn eindelijk naar school en dat het zonder enige strubbelingen gaat.
Ivan zich goed blijft ontwikkelen op school
Noah minder ziek is , verder ontwikkeld tot een stoere eigenwijze peuter.
2014 is voor ons een bijzonder jaar, Erwin zijn moeder is in 1993 overleden , zijn vader in 2000 Daan in 2007 overal 7 jaar tussen dus mijn angst zit er wel een klein beetje in.
Mijn wens is dat iedereen in goede gezondheid blijft.