Vooruitblik 2014

Dit was vorig jaar

Dieptepunten 2012


  • weer een jaar afsluiten zonder onze oudste zoon, we missen hem nog steeds.
  • veel gezondheids probleempjes voor Noah
  • Een wachtende galblaas operatie.
  • mijn strubbelingen met Lynn , dat ze een erg pittige peuter is wat nog vaak botst met mij.





    Hoogtepunten 2012


  • 18 aprl onze 4e wonder geboren, onze prachtige zoon Noah. Wat zijn we gek op hem. Ons zonnestraaltje die ondanks zijn gezondheids probleempjes altijd vrolijk is.
  • Ivan die 4 jaar word en eindelijk naar school mag
  • Financieel alles op een rijtje
  • De stap gezet om naar een dietiste te gaan en met laten helpen met voeding en sporten om daar een balans in te vinden.

    De wens voor 2013


  • Dat Ivan het naar zijn zin heeft op school
  • Alles wat rustiger bij Noah qua helm, eczeem en zijn ontlasting. Dat hij zich mag ontwikkelen tot een eigenwijze dreumes.
  • een prachtig wonder voor Amy82 en Krabje :-*
  • Een prachtig jaar in alle gezondheid.[/quote]





    De strubbelingen met Lynn lopen nog steeds, qua karakter lijken we teveel op elkaar. Ben onwijs gek op haar want ze is gewoon een schatje.



    Galblaas operatie is geslaagd, gelukkig nergens last meer van



    Gezondsheids problemen met NOah lopen nog steeds.



    Hoogtepunten 2013


  • 25 kilo afgevallen met hulp van Dietist en veel sporten en gezond eten.
  • Ivan die het goed doet op school veel vriendjes heeft. Alleen zijn druk wiebelige blijft aandachtspunt
  • Prachtig mannetje voor Amy82
  • Noah die zich ontwikkeld heeft tot prachtige eigenwijze dreumes
  • Dat ik ondanks een reorganisatie mag blijven.



    -Dieptepunten 2013


  • Veel gezondsheid problemen met Noah, opgenomen geweest met longonsteking aan de antibiotica en puffen. Begin december weer op het randje van opname.

    Hij blijft mijn zorgen mannetje


  • Strubbelingen met mezelf over het onder controle krijgen van mijn eet gewoonte. Niet durven eten van een keer patat/taart/pizza enz.

    Het wil nog steeds niet. EN het obessief willen sporten


  • Verdrietig dat Krabje hun droom op een 2e wonder hebben moet laten varen. Ik blijf toch hoop houden. Ik gun hun het zo.





    Mijn wens voor 2014



    Lynn eindelijk naar school en dat het zonder enige strubbelingen gaat.

    Ivan zich goed blijft ontwikkelen op school

    Noah minder ziek is , verder ontwikkeld tot een stoere eigenwijze peuter.



    2014 is voor ons een bijzonder jaar, Erwin zijn moeder is in 1993 overleden , zijn vader in 2000 Daan in 2007 overal 7 jaar tussen dus mijn angst zit er wel een klein beetje in.

    Mijn wens is dat iedereen in goede gezondheid blijft.

Vorig jaar niks geschreven?



2013 werd het jaar van de geboorte van onze M.are, lekkerding met een grote gebruiksaanwijzing. Die nu alweer 7 maanden is, de wereld verkent op haar eigen manier, die best vlot is, maar niet met doorslapen :mrgreen: :wink: , ze heeft een betoverende lach en ze zit natuurlijk op de bovengrens van gewicht. Hoe kon het ook anders na R.oan die dat ook had en zie hem nu :inlove: een knappe slanke jongeman. Die het naar zijn zin heeft op de peuter, nog even moet oefenen met zindelijkheid en die geen uit knop heeft, kind kletst je de oren van zijn kop en is in een jaar tijd van een verlegen ding naar een ontzettend wijs mannetje geworden die voor zichzelf opkomt en niet meer over zich heen laat lopen, wat erg fijn is want daar heb ik me best zorgen om gemaakt. Al vermoed ik wel dat ie vrij gevoelig is en ik neig zelfs naar hoogsensitief. Mja who cares wat voor sticker er op geplakt wordt :wink: We alweer een jaar in ons nieuwe huisje wonen, het financieel gewoon lekker gaat, mijn man het erg goed doet op zijn werk en daar voor beloont wordt en ik, ik ben ook best trots op mezelf want na 2 afvalpogingen (geslaagde) maar vervolgens weer alle kilo’s er aan te krijgen na beide zwangerschappen, zit i nu op een gewicht waarvan ik droomde, 7 maanden na de geboorte ben ik gewoon weer slank :mrgreen:



Voor 2014 hoop ik, dat ik eindelijk eens kan genieten en ontspannen, iets wat me nog steeds niet lukt / moeilijk afgaat, M,are gaat doorslapen en tevredener mag zijn overdag, R.oan het naar zijn zin op de basisschool mag gaan krijgen, het financieel nog steeds goed mag gaan, ik misschien wat aan mezelf mag werken d.m.v een opleiding of een part time baan, we gezond mogen blijven en er geen gekke dingen gaan gebeuren. En dat mijn man en ik eens samen weg mogen :angel: