voortekenen?

Ben vandaag 37 +3 weken zwanger en hoop dat ik snel ga bevallen want heb het er helemaal mee gehad, daarom even deze vraag, mss. herkent iemand dit.

Heb sinds gisteren erg veel last van mijn liezen, bij het lopen en omdraaien in bed gaat bijna niet meer, vanmorgen bij verloskundige geweest en die vertelde dat dit kwam doordat het kindje met het hoofdje al flink diep ligt in mijn bekken.

Nu heb ik ook erg veel last van mijn onderrug en veel harde buiken vooral als ik iets doe bijv lopen. Het kindje is erg beweeglijk vandaag.

Zouden dit voortekenen kunnen zijn?



groetjes robin

Ik denk eerder dat het kindje beweeglijker is doordat het ingedaald is en dus meer plaats heeft aan de bovenkant.



Hopelijk heb ik het mis en beval je snel :hug: Ik had de vorige keer ook een hekel aan die laatste loodjes

Ben bang dat Cees wel gelijk heeft hier ook veel harde buiken ook al eerder in mijn zwangerschap. Hoopte ook dat ik eerder ging bevallen maar ja ben nu al weer bijna 40 weken zwanger. Steken in de liezen duid ook vaak op bandenpijn. Meid zet hem op nog even en dan hebben we een prachtig kindje!! :hug:

Kaya, als jij op je harde buiken af had moeten gaan, dan was je kindje nu al 3 maanden ofzo :wink:

Hahaha Cees idd volgens mij begonnen de harde buiken iets na de twintig weken bij mij!

Hier ook erg zware laatste loodjes. Veel harde buiken en pijn in de onderrug. Helaas kwam Elin een week te laat, met precies 41 weken.



Succes.

Heel herkenbaar met mijn vorige zwangerschap, en die duurde tot 40+2.

heb weken gelopen met mijn in mijn liezen en veel hardebuiken.



Nu met deze zwangerschap weer precies het zelfde, sinds een week last van mijn liezen, en harden buiken daar loop ik helaas al weken mee.



Helaas is het enige teken dat je gaat bevallen het daadwerkelijke begin er van…