Voortekenen van de bevalling...

hoi hoi,



Weet niet of ik mn berichtje hier goed post, want kom hier nog niet zo lang, maar welke voortekenen hadden jullie voordat je ging bevallen?



Zo hoor je vaak rusteloosheid, enorme nesteldrang, heeeeel veel vocht vasthouden en ik heb zelfs gehoord dat je darmen zich leeg gaan werken…

En was jouw beeb juist de laatste dagen heel rustig of heel druk?





Ik weet het, ik wil wel heel graag bevallen, maar ben het alleen thuiszitten en bijna niks kunnen nu wel beu eigenlijk!

En ik voel steeds dingen en dan zet het niet door! Frustrerend!



Bedankt voor je antwoord.

Lonneke

tja dat is voor iedere bevalling weer anders joh…



ik kan je er niets over vertellen…ik ben een beetje geholpen…



maar misschien dat anderen je wel hun tekenen kunnen vertellen…



succes en probeer je er niet te veel op te focussen…probeer lekker te genieten van het mooie weer en de rust te nemen nu het nog kan…

Ik heb bij Jayden niets gemerkt… zei een uur voor mijn vliezen braken nog van “joh die komt nog niet, ik merk niets en hij ligt nog te koprollen in mijn buik” :lol:



Bij Kaylee ben ik ingeleid, dus daar kan ik verder niets over zeggen.

ik heb er nooit echt opgelet hoe de voor tekenen waren.

een voorteken is meestal dat je de slijmprop gaat verliezen.

ik weet bij levi dat ik krampen had en dat ik dacht dat het voorweeen waren. het voelde als poep/ongesteldheid krampen toen dacht ik nog dit gaat nog lang duren als het niet door gaat zetten. maar het waren de onsluitingsweeen al. dezelfde dag ben ik bevallen.



maar over of het kindje rustiger is of niet dat weet ik niet meer.

klopt ook wel dat de darmen zich gaan leegwerken maar kan me niet herinderen dat ik meer naar de wc moest.



lekker genieten van het mooi weer en goed uitrusten want het eind is toch echt in zicht!

succes alvast!

het leegwerken van de darmen kan ik me ook niet meer herinneren om eerlijk te zijn.wel dat ik ineens krampjes kreeg waarvan ik gelijk wist ja dit is het…het voelde zoveel anders dan al het voorwerk wat ik al die weken daarvoor al had.als het echt begint dan weet je het gewoon…ja ik weet ook niet anders hoe ik het moet omschrijven…de prop was 3 weken daarvoor al kwijtgeraakt