Hoi meiden!
Nou een beetje een onsmakelijke vraag maar ik heb al 4 dagen last van enorm veel slijm + bloed verlies en enorm pijnlijke steken daaronder. (kind is ingedaald maar ligt niet vast. (kan wel niet meer weg)). Sins ik de slijmprop ben verloren blijft het maar komen :oops: :oops:
Het is niet te veel bloed want beide de VK en gyn hebben er al naar gekeken. Het is wel beide oud en nieuw bloed maar altijd gemixt met heel erg veel enorm taai slijm zeg maar.
Volgens mijn VK en Gyn is dit een teken dat de bevalling heel dicht bij is. Maar goed mijn BMM is nog erg lang, maar ik heb wel al 3/4 cm ontsluiting.
Wie heeft dit nog gehad? Ik vroeg mij af hoelang het bij jullie duurden tot dat de bevalling op gang kwam na het beginnen van dit soort symptomen? (het bloed en slijm verlies, steken, zware voorweeën …ect…)
Of misschien zijn er wel niet veel meiden die dat hebben gehad… Ik heb totaal geen idee wat te verwachten wat bij President ben ik ingeleid en heb ik al dit niet meegemaakt … Zelfs niet bij de bevalling is er zoveel troep uitgekomen :lol:
Ik ben de zwangerschap niet zat hoor en van mij mag hij best nog een 1,5 week blijven zitten :lol: (als hij maar stopt met het plagen van de sterkte voorweeën) :lol:
Maar het spookt toch rond in mijn hoofd… of er nog mensen zijn wie dit hebben meegemaakt en hoe lang het bij jullie heeft geduurd
:-*
Barb
Tsja, het los laten van het slijm is idd een voorteken alleen zegt dat niet wanneer de kleine zich dan daadwerkelijk melden zal :roll:
Wel dat er één en ander aan de gang is :inlove:
Succes en hopelijk laat deze prins niet al te lang op zich wachten, fijne bevalling alvast zeg ik dus maar :-*
:lol: Nee idd. Maar je leest er niet veel over. tenminste ik vind er niet veel over online. Dus ik was benieuwd wat de ervaringen waren van anderen
Ik kan je niet helpen helaas.
Ik ben ingeleid met 17 dagen overtijd (kleine is dag later geboren)
Ik werd met gel ingeleid omdat mijn bmm dus ook nog stug was, infuus was niet mogelijk, dit is 2 keer die dag gedaan.
Tegen de avond was er weinig verandering, ook nog steeds maar 1 cm.
's Avonds begon bij mij toen ook bruin/rood bloedverlies en slijm te komen.
1 Uur 's nachts braken de vliezen en ze is om 5.55 geboren.
Ik zou dus zeggen dat het er zeker aan zit te komen maar tja het kan inderdaad nog eventjes duren maar als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat je nog dagen hoeft te wachten hoor.
Ik zou zeggen, meid zet hem op voor straks :-*
Bij mij heeft het nog krap twee weken geduurd voordat het echt doorzette. Toen bleek ik na een uur al 6 cm te hebben (…waarna het vervolgens helemaal niet meer opschoot, maar daar hebben we het maar niet over… ).
In die twee weken is er dus wel het e.e.a. gebeurd.
Dus ook al zet het niet meteen door, houd de moed erin hoor!
Zet 'm op.
Hoe is het nu?
Sorry vrouwke, ook ik kan je niet helpen :hug:
Hier is het precies andersom namelijk, BMM volledig verstreken en 4 cm ontsluiting.
Maar ook hier wil het niet doorzetten na vrijdag ontsluitingsweeen te hebben weggepuft :?
Hier overigens wel balen, ik ben het zwanger zijn niet zat maar het getoelie eromheen wel.
@vuurvosje wrote:
Sorry vrouwke, ook ik kan je niet helpen :hug:
Hier is het precies andersom namelijk, BMM volledig verstreken en 4 cm ontsluiting.
Maar ook hier wil het niet doorzetten na vrijdag ontsluitingsweeen te hebben weggepuft :?
Hier overigens wel balen, ik ben het zwanger zijn niet zat maar het getoelie eromheen wel.
:hug: voor jou even meis!
hier nog steeds bib. vannacht dachten we dat het doorzette… maar na 2 uur viel alles weer stil. :? :doh:
nu doet alles weer pijn en tja … afwachten he … ik denk niet dat het voor een deze dagen is… ben bang dat het een lange weg gaat zijn …
he vuurvosje wat rot! Ik hoop voor je dat het wat rustiger word in je buik dat je tot rust kan komen.
Ik heb van de VK hier Bach bloesem rescue + de olive voorgeschreven gekregen. Ik moet zeggen die helpen mij echt goed om tot rust te komen, is volledig natuurlijk en schaad de baby niet.
Het id de enige reden waarom ik iets slaap deze nachten :hug: :hug:
Mja, ondertussen is het dus elke dag raak met niet doorzettende weeen :?
Ik volg de aprilmama’s ook stiekempjes en zie dat jij je ook elke keer voorbereidt op een bevalling die maar niet door wil gaan.
Dat is enorm frustrerend, althans, dat vind ik wel.
Niet dat ze er nu al uit moet van me, maar MAKE UP YOUR MIND!
Of zet door of blijf nog even weg zodat ik mijn rust nog even kan pakken voor de daadwerkelijke bevalling.
Want om nu elke keer weer naar het ziekenhuis te hobbelen met al je zooi (vluchttas, kinderkleertjes, maxi-cosi enzovoorts) is het ook niet.
In ieder geval lijkt deze kleine nu al op haar vader, net zo eigenwijs :mrgreen: :inlove:
Ik geef je nog even een dikke knuffel, hoe is het nu met je? :hug:
Hoi en BIB
Het gaat. vanacht minder last gehad als vorige nachten, dus wat meer kunnen slapen :thumbup: doet een mens goed zeg! :o
het is idd enorm frustrerend om steeds weer de weeën in te gaan en dat het steeds stil valt. Ik rij dan weliswaar niet naar het ziekenhuis ik bel de vk die komt aan huis. als ik steeds naar het ziekenhuis zou moeten gaan word ik gek denk ik :lol:
Ik heb dus net hetzelfde gevoel. Hij moet van mij nog niet komen maar make up your mind! :lol: of komen of stoppen met plagen, maar dat is niet de fout van de kleine , meer mijn lichaam die niet mee wil werken :lol:
Ook voor jou een hele dikke knuffel! :hug: :hug: Hoe gaat het met jou today?
Ik ga nu ff naar de gyn, eens kijken wat he te zeggen heeft vandaag
:hug:
En nog steeds bib?
volgens mij is ze ontploft !!
hahaha of niet ??
hoe gaaaat hettt ???
Nope nog steeds een dikke vette BIB
ik wacht op de explosie maar niets!!!
toch nog maar eens manlief aanvallen
Ik was mij slijmprop al ruim 3 wkn van te voren verloren en had ook al ruim 3 wkn, 3 cm ontsluiting.
Elke keer zei de vk nou dat duurd niet lang meer hoor… helaas…
ben daarna zelfs nog 3 keer gestript, maar ook zonder resultaat.
Uiteindelijk na ruim 3 wkn braken tijdens het dwijlen spontaan mijn vliezen, toen wisten we zeker dat het nu echt niet meer lang ging duren :mrgreen:
Net binnen de 24 uur kwamen mijn weeen en was onze bink er binnen 4 uur.
Dus misschien moet je morgen gaan dwijlen? :mrgreen:
Vuegje, je gaat wel voor mij bevallen he, ik wil niet stiekem voorkruipen hoor :naughty:
Je hebt nog een week :mrgreen:
hehe dragon daar gaan we vanavond dan eens aan werken! Dwijlen it is!! :lol: :lol:
mooie is dat je elke keer nieuwe slijmprop aanmaakt. maar dat komt er bij mij elke dag ook meteen weer uit :sick: . Dus ik verloor de grote prop 2 weken geleden bijna, maar sins die dag ook nog eens elke dag de nieuw aangemaakte …
Nu is het de laaste 2 dagen wel nog erger (elke keer dat ik naar het wc ga en afveeg zit er nu bloed + slijm bij) dus ik hoop dat het toch niet heel lang meer is.
ooh wat een lekker gore praat weer!
VV :lol: :lol: Ik ga mijn best doen deze week nog te bevallen :p. En als je voor gaat dan tja! word jij een April mama en ik een Mei mama :lol: :lol: :lol:
Maar goed hier dus nog …
BIB
Buah! 2 weken geleden de slijmprop verlore, verlies nog steeds elke dag slijm+bloed Maar bevallen
ho maar :lol:
Vandaag is de dag … geloof er niets van :lol: :lol:
BIB dus
Maar de andere aprilmama’s gaan als een speer, misschien komt de volle maan eraan? :think:
BEEBJEEEE KOM NOUUUUUUUUUU
MAMA WIL JE ZIEN EN VASTHOUDEN!!!
POELE POELE POELE