Voorstellen

Hoi allemaal,



Ik ben Sandra, 31 jaar en woon in Goirle. Ik werk als begeleider wonen in de zorg met verstandelijk gehandicapten.

Woon samen met mijn vriend, hij heeft een dochtertje wat om het weekend bij ons is, en met wie het gelukkig heel goed klikt.

We zijn momenteel druk op zoek naar een groter huisje, en zouden dan heel graag een kindje willen, vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

Zelf heb ik al erg veel gezondheidsproblemen gehad, en ben al een aantal keer zwanger geweest, wat niet goed is afgelopen.

Het lijkt me goed hier om te lezen wat er allemaal gebeurd op zwangerschapsgebied, wie weet heb ik wat aan de tips en ervaringen.



Op dit moment zit mijn lijf nogal in de knoop, heb zojuist een vraag gepost bij zwanger worden, en ik hoop dat jullie me wat advies o.i.d. kunnen geven, want ik snap er niks meer van…

Hoi Sandra, allereerst van harte welkom op kok! Ik heb je topic net gezien. Wat een vervelende situatie. Wat heeft je ha gezegd? Hopelijk heb je snel duidelijkheid en werkt je lijf weer mee.

De huisarts heeft gezegd dat hij het nu ook niet weet en dat ik af moet wachten. Maar het vervelende is dat er steeds meer klachten bij komen…

Volgens mij is dat wel het enige wat ik nu kan doen, afwachten, maar wachten duurt lang he…

I know, wachten is ook niet mijn sterkste punt :wink:

Gelukkig kan je hier altijd je “ei” kwijt.

Hey,



Welkom op het forum.



Goh, wat vervelend dat in het verleden veel gezondheidsproblemen zijn geweest bij je. Hopelijk gaat het nu een stuk beter en kan je antwoorden op het forum vinden. Ik heb er in ieder geval al veel aan gehad!



Veel succes en liefs

Summerchild



en heel veel suc6 :hug: