Hallo allemaal,
een aantal van jullie zal me nog kennen onder een andere naam maar vanwege de anonimiteit -of juist niet ;)- heb ik ervoor gekozen om terug te komen met mijn eigen naam, omdat ik hier vooral als VBN contactpersoon wil komen schrijven. Dus wie denkt mij te kennen: stuur maar een PB maar liever niet mijn oude nick hier noemen
Inmiddels ben ik moeder van twee, een dochter van bijna drie en een zoon van ruim vier maanden.
Een jaar geleden heb ik de opleiding tot contactpersoon afgerond. Daarna werd ik weer zwanger en had ik het druk daarmee. Nu ga ik weer langzaanaan aan de slag. Dus ik kom jullie in het borstvoedings subforum voorzien van informatie, en zo Yvonne een beetje bijstaan (zwaait. Haaai Yvonne :)) Ik had gedacht met het nieuwe schooljaar echt te beginnen hier, maar er stond een vraag en ik kon het niet laten om te antwoorden. Dus daarom vond ik een voorstelberichtje wel op zijn plaats.
hoi hoi
welkom ( terug)
geen idee wie je bent haha
maar fijn dat je komt helpen met beantwoorden van vragen ,
altijd goed , en een aanvulling denk ik op KoK ,
super dus ,
tot schrijfs :thumbup:
welkom (terug)
en veel plezier hier!
mystery gast :mrgreen:
hahaah
welkom terug
Welkom terug :thumbup:
Jaah Hooooi!
Als ik de goede voor me hebt dan weet ik wie je bent.
Zo stom zat me pas nog af te vragen hoe het met je ging.
Welkom terug!
Ik heb de juiste voor me toch?
@joseetje wrote:
Jaah Hooooi!
Als ik de goede voor me hebt dan weet ik wie je bent.
Zo stom zat me pas nog af te vragen hoe het met je ging.
Welkom terug!
Ik heb de juiste voor me toch?
Ja hoor je hebt de juiste voor je
Welkom Terug !!!
Hoi
Welkom terug :mrgreen:
whaaaaaaaaaahaha tuuuuurlijk ken ik je :mrgreen:
grappig ,
:-*
Ahhh
wat leuk eer van je te lezen!
Kan me nog herinnneren, weeen timen op de msn
Hoe is het met jullie!
Ah ik weet het ook wel Welkom terug! :-*
HOi welkom terug meid, hopelijk kan je ons van weer van veel bv tips en advies voorzien.
:-* Wendy
Ik weet nog wel wie je bent al kan ik me gek genoeg niet meer herinneren wat je nick eerst was :think: Leuk om te lezen dat je nu ook een zoontje hebt en welkom terug
goed joh dat je er weer bent…
grts patricia
@LK wrote:
Ahhh
wat leuk eer van je te lezen!
Kan me nog herinnneren, weeen timen op de msn
Hoe is het met jullie!
Ja haha, dat was het voorwerk dat weet ik nog. De echte weeen kwamen toen later, oef!
Het is goed met ons. We zijn nu met zijn vieren. 1 april is er (met 37 weken, niemand die het geloofde ) een zoon bijgekomen. Hij doet het goed op de slagroom die hij krijgt :mrgreen: Ik volg nu een hypoallergeen dieet, dat is echt super relaxed want hij is zó tevreden. En zo GROOT al. Zucht.
zwaait naar patricia en Jannigje
Ik zit nu nog in mijn officiele verlof. Dus eigenlijk non-actief. Dus ik ga het langzaam opbouwen. Nu is alles nog thuis maar aan het einde van de vakantie heb ik weer meer tijd omhanden, als dochter weer naar de psz kan.
Welkom terug!
Pieker me alleen suf of ik dan ook weet/wist wie je was :think: :lol: .
Ik ben zo slecht met die dingen hahaha. :roll:
Grappig dat hij 1 april is geboren :mrgreen:
Mijn jongste was 1 april uitgerekend, toen ook niemand die het geloofde.
Fijn dat hij het zo goed doet op je melk en je hypoallergene dieet, mijn buurvrouw volgt dat ook en voor het eerst heeft ze een heel relaxed kindje.
Ahaaaaaaaa !
Goedemorgen!
Ik snapte eerst niet wat je bedoelde, niemand die geloofde dat hij met 37 weken geboren werd… maar zie nu dat hij op 1 april geboren is, vandaar dus!
Mijn moeder wou bij de zwangerschap van mn broer als grap geboortekaartjes sturen met 1 april, gelukkig niet gedaan want mijn broer is dus 2 april geboren hahaha en anders had dus ook niemand mijn moeder gelooft.
Maar wat stoer en goed dat je VBN-contactpersoon bent!
Hopelijk kun je hier heel wat mama’s en kindjes helpen :thumbup: !
Groetjes!