Hallo allemaal,
Ook ik kom me even voorstellen.
Ik woon samen met mijn vriend en ben moeder van twee prachtige dochters, een geboren in novemver 2006, en de tweede in december 2008!
Ik lees al een tijdje mee, maar wil nu toch wel proberen een beetje actief mee te schrijven, voor zover ik natuurlijk tijd overhoud met een peuter en een baby… :mrgreen:
Groetjes!
Hoi miss 77,
welkom op het forum, veel lees en schrijfplezier, maar pas op hoor, dit is verslavend
Hallo en welkom hier.
Welkom en veel schrijf plezier
Hallo meiden,
Ik ben Natas, 27 jaar en heb ruim 9 jaar een relatie met een topkerel.
Sinds april 08 hebben we besloten de anticonceptie te laten voor wat het is en voor een kindje te gaan.
Inmiddels zijn we ruim 10 maanden verder en helaas tot op heden nog steeds niet in blijde verwachting.
Onlangs zijn we begonnen met het gebruik van ovulatietesten, wie weet biedt dit mogelijkheden.
Vaak lees / hoor je dat je moet proberen er niet teveel mee bezig te zijn, maar zeg nou zelf, als je eenmaal het besluit hebt genomen, dan wil je toch niks liever dan zo snel mogelijk samen van je eigen kindje kunnen genieten.
Lijkt me in ieder geval leuk om hier mee te schrijven en verhalen met elkaar uit te wisselen.
Groet,
:dance:
Natas
Hoi Natas,
Jij ook welkom op het forum.
Misschien kan je gezellig hier http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3393728#3393728 of http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3393552#3393552 hier meekletsen.
Hier zitten we allemaal in hetzelfde schuitje.
welkom miss77 en welkom natas!
welkom en veel forum plezier
Hoi meiden,
Beiden welkom!!
Veel schrijf en lees plezier hierzo!
welkom dames! veel lees-en schrijfplezier hier :-*
Welkom meiden!
En heel veel plezier hier!
welkom en veel forumplezier
@Miss77 wrote:
Hallo allemaal,
Ook ik kom me even voorstellen.
Ik woon samen met mijn vriend en ben moeder van twee prachtige dochters, een geboren in novemver 2006, en de tweede in december 2008!
Ik lees al een tijdje mee, maar wil nu toch wel proberen een beetje actief mee te schrijven, voor zover ik natuurlijk tijd overhoud met een peuter en een baby… :mrgreen:
Groetjes!
je bent welkom om bij ons mee te schrijven… bij de dec 08 mama’s
wij zijn allemaal bevallen in december 2008 net als jij…
klik maar hier dan kom je er vanzelf :mrgreen:
nog gefeliciteerd :inlove:
O jeetje ik lees je reaktie nu pas Colle… :oops:
Dank je voor de felicitaties, Jade en Marit schelen 1 dag zie ik… :inlove:
Zal even kijken bij de decembermama’s!
en je hebt ons gevonden :mrgreen:
Welkom en veel plezier op KOK!