Voorstellen..

Hallo

Ik ben Sterre,33 jaar, samenwonend en ik ben mamma van twee engeltjes.

Ons eerste engeltje is geboren 05- 12- 2000 geboren en drie dagen na zijn geboorte overleden en ons tweede engeltje is 19 - 06 - 2005 in mijn buik overleden na 6 maanden zwangerschap.

Sinds een ruime jaar zijn we weer bezig met het “proberen” om zwanger te worden!

Weet niet of ik me wel in het goede topic voorstel trouwens want het zijn nogal veel topic en in bijna iedere vind je wel een voorstelbericht!

Welkom Sterre! :-

Verschrikkelijk dat je 2 kindjes bent verloren… :cry:

Had het dan bij beiden een andere oorzaak??

En na hoeveel weken zwangerschap is jullie 2e kindje dan gestorven in je buik? :cry: :hug:

Jullie eerste was dus een zoontje en jullie tweede?

Sorry als je mijn vragen vervelend vind, ik leef gewoon nu al met je mee! :hug:

Hier ben je ook zeker heel welkom:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=51189 :-

Beide bleek te komen doordat ik een autoimmuunziekte heb waar ze na de tweede zwangerschap achter kwamen.

Ons tweede kindje was ook een jochie en in de 26e week tijdens een controle kwamen ze er achter dat hij was overleden in mijn buik.

Drie dagen later zou ik terug moeten komen voor een inleiding maar diezelfde nacht is hij thuis geboren.

Dit alles ging dusdanig (binnen een half uur allemaal) snel dat mijn vriend me heeft moeten helpen met de bevalling.

Daarna met spoed naar het ziekenhuis omdat ik hevig bloedde doordat de placenta gescheurd was!

Ik vind het niet erg om vragen te beantwoorden, niet meer…

Vind het zelfs wel fijn om er even over te praten soms zonder dat ik veroordeeld word omdat we toch nog graag een kindje willen na dit alles!

We zouden er niet aan beginnen als we geen goede kansen hebben, tenslotte weten we nu waar het van kwam!

Welkom Sterre,

wat zal jij een vreselijk verdriet meedragen :hug:

Hopelijk krijgen jullie kindjes heel snel een klein broertje of zusje.

Nu ze weten waar het door kwam, kunnen ze dat dan bij een volgende zwangerschap in de gaten houden?

Liefs Marieke

@Marieke_5000 wrote:

Welkom Sterre,

wat zal jij een vreselijk verdriet meedragen :hug:

Hopelijk krijgen jullie kindjes heel snel een klein broertje of zusje.

Nu ze weten waar het door kwam, kunnen ze dat dan bij een volgende zwangerschap in de gaten houden?

Liefs Marieke

Ja ik sta er mee op en ga er mee naar bed, er is geen dag dat ik niet aan mijn jochie’s denk.

Als is het inmiddels wel iets draaglijker geworden doordat ik er nu beter over kan praten en zo.

Ja de verwachtingen zijn dat als ik onder strenge controle blijf met gedoseerde medicijngebruik dat ik een vrij normale zwangerschap zal hebben.

Aller eerst welkom Sterre, jeetje wat hebben jullie al veel mee gemaakt.

Ik hoop dat je twee jongens nog een brusje krijgen die jullie bij jullie mogen houden in dit leven. Sterkte

hoi Sterre

welkom op het forum en wat een moeielijke tijd hebben jullie moeten doromaken.

Een vriendin van ij heeft dit ook amar gelukkig heeft ze toch 2 kindferen gekregen Beide erg vroeg geboren en ne aan beide gered Godzijdank.

Kus Celes

Welkom en veel plezier…wat moet jij een enorm verdriet verwerken zeg…vreselijk!!

Word je nu extra in de gaten gehouden als je weer zwanger word??

:: welkom ::

wat vresselijk dat je 2 kindjes heb moeten verliezen :cry:

ik hoop dat je zwanger mag raken en dat alles goed mag blijven gaan.

:hug: :hug:

Welkom,

Tjee wat heb jij al veel meegemaakt zeg, vreselijk om 2 kindjes te moeten verliezen!!

Ik hoop dat je gauw in verwachting mag raken!! :-*

Hallo Sterre!

Wat een verdriet hebben jullie mee moeten maken :(… Ik heb 2 vroege mk’s gehad en dat zit voor de rest van mijn leven al in me… laat staan als je dit overkomt… Ik ben blij dat ze weten wat de oorzaak is en hoop van ganser harte dat jullie snel zwanger mogen worden en een gezonde baby op de wereld mogen zetten!

Welkom op dit warme forum en veel kletsplezier hier!

Bedankt voor het warme welkom hier…

Ik hoop ook dat ik snel een keer weer zwanger mag worden…

Iedere maand weer is het spannend… heb een hardstikke onregelmatige cyclus waar ik helemaal gek van word… de ene maand ben ik een week te vroeg ongi… en de andere maand een week te laat…

Hopeloos word ik er soms van…

Jeetje wat verschrikkelijk voor je zeg! :hug:

Hopelijk ben je snel zwanger en gaat het deze keer goed :pray:

Welkom Sterre.

Wat een verdriet hebben jullie,tis ook niet niks.

Ik hoop ook dat je 2 sterrekindjes vlug een brusje krijgen.

Liefs Mary :-*