voorstellen

Hallo allemaal,



Ik ben Marion, ben 27 jaar en heb 1 zoon van bijna een jaar.

Momenteel zit ik in onzekerheid of ik nog zwanger ben of niet, volgens de berekeningen zou ik 6 weken zijn… maar de echo geeft niet dat zelfde beeld… maandag moet ik weer voor een echo, er spannend dus.



Groetjes Marion

hoi welkom en veel plezier hier

Welkom en ik duim voor je!!

hoi hoi





welkom hier



en hier duimen we ook met je mee…



liefs miranda :vlinder:

Welkom Marion! Veel lees-en schrijfplezier hier!



Ik hoop maandag goed nieuws!

Marion, Welkom op het forum. Hopelijk brengt de echo maandag uitsluitsel en vooral ook goed nieuws :thumbup:



Succes, :thumbup: :thumbup:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Welkom en veel forumplezier hier! Mijn duimen draaien ook voor je!

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Succes maandag

welkom en veel forum plezier



Ik duim voor je maandag



Jannigje

:: welkom ::




en hopelijk goed nieuws maandag....de :thumbup: :thumbup: draaien voor jullie :inlove:

Welkom :dance:



Hoe was de echo??

Welkom en veel forumplezier

Welkom, veel plezier!

Echo was super!!! het hartje klopt!! Ben alleen 5 dagen terug gezet ivm een latere eisprong!!

Ben zo blij!! Groetjes Marion

Gefeliciteerd!!

Goed nieuws dus!



Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!



En natuurlijk welkom op dit leuke forum!

Hallo,
Yes! Ook ik heb een positieve zwangerschapstest!!!

Ik zal mezelf even voorstellen:
Ik ben 42, bijna 43 jaar, op mijn 12e is er bij mij colitis ulserosa geconstateerd, een chronische darmziekte. Toen ik begin 20 was, heb ik eerst een pouch gekregen, en op mijn 26e een ileostoma. Tussendoor nog een enorm abces in mijn buik, waardoor ik weer geopereerd moest worden. Door al deze operaties heb ik veel verklevingen in mijn buik. Met mijn ex zaten wij al in de mmm, maar -mede hierdoor- uit elkaar gegroeid en gescheiden. Sinds 1,5 jaar de man van mijn leven tegengekomen en het hele traject weer gestart. Alleen nu dat de ziekenhuizen(meerdere) een punctie bij mij niet aandurfden?
Onze wereld stortte in en de enige optie was nog eiceldonatie. Maar hóé vraag je zo iets en wíé vraag je daarvoor? Gelukkig bood iemand het ons aan en zo konden wij verder met het traject en onze wens om een kindje te mogen krijgen.
Afgelopen 15 juni was de punctie bij donormoeder en 18 juni de tp van een 8-vellig embryo bij mij. Het lange wachten is begonnen… De eerste week ging nog wel, maar die 2e week???
Wij mochten officieel pas gisteren testen, maar vorige week woensdag, WD9(!!) al getest, en deze was licht positief! Mijn mond viel open??
De dagen daarna werd ie wel iets duidelijker, maar tot nu toe nog steeds geen knaltest gehad! Wel de clearblue digitaal gedaan: “zwanger” 1-2, dus ik ben echt zwanger!
Volgende week donderdag(12-7) onze eerste echo. Spannend, want ik ben dan precies 6 weken en dan zou beebje zijn of haar hartje kunnen laten zien en horen!
Voor nu dus dolblij en rete-onzeker!
Gelukkig voel ik me wel zwanger(moe, buikkrampjes, weeïg gevoel/misselijk, plassen), dus alles om dit goed te laten verlopen! Fingers crossed??

Pipje 75