Voorstellen : Wupped

Hallo,

nou ik zou me even voorstellen

ik heb al een tijdje beetje mee gelezen op het forum, omdat ik toch wel erg nieuwsgierig ben geworden nadat het vermoede bestond dat ik zwanger zou kunnen zijn. Gister maar een account aangemaakt.

ik ben 28 en weet sinds 7 januari dat ik zwanger ben.

Dit kwam geheel als verrassing en weet ook nog niet zo goed wat ik er mee aan moet.

dit was niet geheel geplanned, de situatie waar ik in zit laat het niet erg toe. maar goed. Samen met mijn partner moeten we er veel over praten en nadenken. Maar goed. het is nu eenmaal zo.

Morgen maar even naar de huisarts.

Ik weet zelf helemaal niet veel van zwangerschappen, zwanger zijn en alles er om heen. Ik heb me er nooit in hoeven verdiepen:) ik moet wel zeggen dat dit forum goede informatie weer geeft!

Graag zou ik wat mensen willen leren kennen die in het zelfde schuitje zitten waarin ik nu in zit.

Mijn partner en ik zijn pas 2 maanden bij elkaar, je kan je voorstellen dat de zwangerschap als een grote schok kwam.

Wat ik graag zou willen weten is, wie dit herkent en wat, ongeacht de keuze die je gemaakt hebt, waarom je hem heb gemaakt. En hoe je partner er mee omging.

Mijn partner is enorm lief, toen ik hem gister het nieuws bracht was en is er in ieder geval 1 optie uitgesloten dat is dat ik het alleen doe. Dat betreft bof ik wel en laat het zien dat het een goede gozert is.

Nou ja stuur maar ene pb als jij het herkent. misschien helpt het mij een heldere blik te krijgen en mijn eigen juiste beslissing te maken.

gr wupped

welkom op dit forum en succes met de situatie!!

wel van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Welkom…

Lastige situatie, kan je hier niet mee helpen…hoop dat jullie er samen uitkomen.