Voorstellen....ik ook.

Goedenmorgen allemaal,



Ik ben Marleen 26 jaar getrouwd met Jamal mama van 4 meiden.Wij wonen in Heerhugowaard.

De oudste Senna is 3,5 jaar daarna hebben we de eeneige 2ling Djéda en Amina van 2,5 jaar en de jongste is Noor van 1,5 jaar.

Nu vinden wij ons gezin nog niet compleet en willen wij graag een 5de kindje.

Hier zijn wij nu mee bezig ik ben gestopt met anticonceptie in oktober 2007 en heb een regelmatige cyclus sinds december.Dus nu maar afwachten.We hebben geen haast en laten de natuur zijn gang gaan en mocht het zo zijn zijn wij SUPER blij.

Maar wij zijn al blij dat wij gezegend zijn met 4 mooie meiden.

En na een kijkoperatie van vorig jaar is geconstateerd dat ik verklevingen heb en dat de kans klein is.

Dus vandaar onze rustige enigzins koele houding van we zien wel of het zo mag zijn en maken ons er niet druk om.Maar dat kan ook niet hé met 4 meiden.

Hier een inkijk wie Marleen is en ik hoop hier een leuke tijd mee te maken met andere a.s moeders?!



Groetjes van Marleen.

welkom en veel plezier hier

Hallo Marleen!



Welkom op dit forum.

Wat gaaf vier meiden, met weinig leeftijds verschil!!

Prachtig hoor…



Veel lees en schrijfplezier!

hallo.



nou ik hoop voor je dat je nogmaals gezegend word, maar zoals ik al lees ben je al gezegend met vier mooie meiden.

leuk hoor.



ik ben ook pas net nieuw hiero. ik vind het wel heel leuk om zo allemaal meiden te spreken die een kindje hebben of verwachten of graag willen.





nou heel veel lees plezier.



gr karen

veel forum plezier en

Welkom en veel lees en schrijfplezier

WELKOM :dance:

welkom hier en natuurlijk veel plezier.

wat een trots hebben jullie, 4 meiden, mooi hoor!

Welkom op dit supergezellige forum :smiley:



En 4 meiden, gezellig!!!

Goedenmiddag dames,



Bedankt voor het warme welkom…en ik zal zeker veel lees en typ plezier hier hebben.



Liefs van Marleen.

Marleen welkom, wauw 4 meiden hopelijk komt jullie wens voor een 5de kindje ook uit. Hoop forum plezier in ieder geval.

Welkom hier en veel succes!