Voorstellen en vraag

Hallo Allemaal,

Bij deze wil ik me even kort voorstellen.

ik ben teig2 en ik ben helemaal nieuw in de forum wereld.

Ik ben afgelopen zomer gestopt met de pil en sinds september zijn we aan het klussen geslagen. Ik merk dat elke maand de teleurstelling groter is, als blijkt dat “het” weer niet gelukt is.

Op een gegeven moment ben ik op dit forum terecht gekomen bij het onderwerp over de eerste zwangerschapsverschijnselen. Nadat ik de meer dan 50 pagina’s had doorgewerkt merkte ik dat ik graag de spanning en ervaringen deel met “lotgenoten”.

Ik heb al even gekeken waar ik het beste kan meeschrijven. maar de stoppers topics lijken me niet echt geschikt, omdat ik pas na een paar maanden binnen kom vallen. Ook ben ik (denk ik) niet iemand die de hele dag ingelogd is, en dus hele boekwerken schrijft. Hebben jullie tips waar ik me het beste kan aansluiten?

Ik ben trouwens erg benieuwd of mijn cyclusteller gelukt is

Groeten Teig

Toch gewoon bij de stoppers hoor, als je een clubje zoekt.

Er is geen minimum aan posts die je moet doen en ook geen minimum aan hoe vaak je in ‘moet’ loggen.

Een vast clubje is ook geen ‘must’ hoor, je kunt je vragen en topics ook gewoon in de bijbehorende sub-fora kwijt.

Kijk maar eens rond, je komt er wel uit.

Welkom trouwens :smiley:

en heel veel suc6 :thumbup: :wink:

welkom en heel veel succes,hopelijk mag je snel mooi nieuws komen brengen :thumbup:

ik snap best dat het elke maand een teleurstelling is en dat die ook steeds groter word,heb het zelf ook gehad.

wij hebben 2,5 jaar over onze grote wens moeten doen,dus geef het niet op ineens is het er :inlove:

Welkom En Veel Plezier Hier !!!

En Veel Suc6 Natuurlijk!!!

Welkom!

Ik denk dat je het beste toch bij de stoppers kan aanmelden,

hun zullen ook wel begrijpen dat je niet hele dagen online bent,

en dat je ook niet hele boekwerken zal schrijven.