voorstellen :D

Hallo meiden…

ik zal mij ook even voorstellen…

ik ben Astrid 23 jaar woon samen met mijn vriend en vele huisdieren :D… we zijn nu 3 maanden gestopt en zwaar aant klussen geslagen:D we zijn trouwens bezig voor ons 1e kindje… eerst wou me vriend totaal geen kids toen mayeb over een paar jaar en nu is die 360 graden omgeslagen ((gelukkig!!)) hahah t wil alleen nog niet zo vlotten maar maybe ist deze week wel raak ben nu 5 dagen overtijd… ma goed… voor meer vraagjes etc… hoor ik t graag hahaha

groetjess

Welkom hier!

Spannend hoor… dat je je in kan houden met testen. Dat zou ik niet kunnen :roll: :lol: Hopelijk mag je snel een positieve test in handen houden!

Groetjes,

Daniëlle

welkom en veel plezier hier

welkom en veel plezier gewenst!!!

Welkom meid!

Veel forum en kletsplezier!

Hopelijk is het raak ik duim voor je.

Groetjes Septembermama.

dank jullie wel allemaaal:D enne geduld heb ik totaal niet… heb vorige week al 2 testen gedaan die waren negatief… maar jaa volgende week nog maar ff testen,

fijn weeekend nog allemaal

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Hopelijk is t raak :thumbup:

welkom en hopelijk is het vlug gelukt!

Van harte welkom op dit leuke forum! Ik hoop dat het raak is, meid!

Welkom Astrid en spannend!

Hou ons op de hoogte…

dank jullie wel allemaal en als ik het vandaag nog niet word dan benk 7 dagen overtijd gaan ik ff een afspraak maken bij de dokter denk ik … en ik laat het jullie dan ook meteen ff weten… haha nou ik ga nu op naar me werk… groetjesssssssss

Welkom…ennnnnn spannend!!

spannend… hou ons wel op de hoogte he

(welkom trouwens :oops: )

:: welkom ::

:: welkom ::

Welkom en veel KOK plezier

@iedereen: dank jullie wel allemaal voor het warme welkom hahah maare tis nog steeds niet raak heb gewoon een langere cyclus dan normaal zit nu gemiddeld op een cyclus van 36 dagen dus volgende maand weer verder klussen!! :smiley:

iedereen ook welkom en Succes :thumbup: :thumbup: voor jullie allemaal en ook stiekem voor me zelf:P

Welkom en heel veel kletsplezier!

Welkom meid!! en heel veel kletsplezier!!

Pas wel op!! zeer verslavend forum dit :mrgreen: