En voor mij weer?
De vorige was goed, ik was in oktober zwanger.
En nu? nou ja, eerst maar de onderzoeken ondergaan voor de mogelijke oorzaak van de miskramen…
Nienke
wie wil voor mij “voorspellen” of ik een jongen of meisje krijg
20e heb ik de pretecho
de “stand” tot nu toe
Guusje zat nog in twijfel jongen/meisje maar neigde toch meer naar een jongen geloof ik
Ikzelf hoop een meisje maar denk toch een jongen…
en m’n dochter wil een broertje :shifty:
Knuffeldraakje een meisje
ik schat een meisje
Ik kom net op deze site. Ben al 2 1/2 jaar bezig om zwanger te worden. Wie kan voor mij voorspellen wanneer dit gaat lukken?
we krijgen een zoon :inlove:
@Angel & Luna wrote:
we krijgen een zoon :inlove::inlove: :inlove: :inlove: was je eigen gevoel toch goed!
ja idd :inlove:
- :inlove: gefeli
thnx
@Angel & Luna wrote:
wie wil voor mij “voorspellen” of ik een jongen of meisje krijg
20e heb ik de pretecho
de “stand” tot nu toe
Guusje zat nog in twijfel jongen/meisje maar neigde toch meer naar een jongen geloof ik
Ikzelf hoop een meisje maar denk toch een jongen…
en m’n dochter wil een broertje :shifty:
Knuffeldraakje een meisje
Goed gevoel dus. En een jongetje is ook erg leuk kan ik nu uit ervaring zeggen. Ik vind alleen dat je meer moeite moet doen om leuke kleertjes te vinden dan voor meisjes.
ja dat hoor ik vaker dat het moeilijk is leuke kleertjes te vinden… :?
Moeilijk, maar niet onmogelijk gelukkig. En als je dan een leuk setje vindt ben je er ook meteen erg blij mee. Ik althans wel :mrgreen:
Maar stiekem hoop ik toch dat ik ook een meisje mag krijgen. :oops:
@Angel & Luna wrote:
we krijgen een zoon :inlove:
goh hee je bent de 2e pas die ik fout had gegokt hihi
veel plezier alvast met jullie vent gewenst!! :inlove:
@Nadra wrote:
nu nog eens kijken!
sophia: oktober 08
Dat was een goede voorspelling! Ik testte 2 oktober positief, maar helaas is het niet goed gegaan.
Wil er iemand nog een gokje doen wanneer het weer raak zal zijn?
@nienke2 wrote:
Knuffeldraakje…januari '09
@Angel & Luna wrote:
Knuffeldraakje: Januari 09
:dance: :dance: julie hadden gelijk!!

30 september uitgerekend nu. eerste echo 4 maart:)
iemand ook al ingevingen over het geslacht (en hoeveel :shifty: )? het staat nu 2 jongens tegen 3 meiden:p
ikzelf dacht continue jongen maar nu voelt het toch weer meer meisje (niet dat nu al te voelen is hihi)
oo ik klees guusje gokt jongen. dus 3 tegen 3
Gefeliciteerd!!
hey dames,
er staat nu nog een voorspelling van purpled82 voor maart 09. iemand nog een sugestie? :lol:
@knuffeldraakje wrote:
hey dames,
er staat nu nog een voorspelling van purpled82 voor maart 09. iemand nog een sugestie? :lol:
Maart 2009 niet snel genoeg?

Wat k*t dat je een miskraam hebt gehad :hug:
hihi ja das wel snel genoeg:P maar die kans is klein aangezien ik nog niet weer trug aan de medicijnen ga. maar wie weet ghgehe :lol:
wel kote idd… maar helaas:( tis neit te helpen. ik hoop nu maar ‘gewoon’ dat het niet weer gebeurt.
zijn er geen voorspellingen meer?? :think: :eh: