Voorspellingentopic, deel 3

@purpled82 wrote:

@Bietje wrote:
Wanneer zal ik bevallen? :lol: :mrgreen:

Ik hoop snel, want ik (stiekeme stalker :wink: ) ben zo benieuwd wat voor een prachtige naam jullie nieuwe wondertje gaat krijgen :mrgreen:

Oh hihi, wat leuk! :lol: :inlove:

@Babbel wrote:

Nou dit topic gaat nog best hard :mrgreen:

Purpled82: juni 2008 :shifty:

:mrgreen: Nou dat zou wel helemaal te gek zijn hoor!! In juli gaan we weer voor IUI dus ik heb liever dat het daarvoor nog raak is :slight_smile: (medisch gezien is er niets mis dus het zou mogelijk zijn).

Dank je voor het voorspellen :slight_smile:

@Bietje wrote:

Wanneer zal ik bevallen? :lol: :mrgreen:

ik voorspel/gok morgen

(ben geen ervaren voorspelster)

Ik ben er weer!!!

Ben ongeveer 18 uur ongi geweest, en nu weer helemaal clean! :lol:

Dus ik gok nogsteeds dat ik niet zwanger was. :wink:

Was gisteravond ongi geworden (weer 3 dagen te laat ;))

BABBEL: wil je voor mij voorspellen?? :mrgreen:

Augustus…das nog uit te houden. 2 maandjes. En weet je wat gek is. vandaag kreeg ik ineens een ingeving…05-06-2009. zou dat dan mijn uitgerekende datum kunnen zijn? dat zou volgens mij wel een positieve test in augustus kunnen betekenen… :pray:

verder niemand meer een voorspelling voor mij?

en voor mij??

En voor mij?

Ben wel benieuwd!

Zijn het wilde gokken van jullie of hebben jullie echt een voorspellende gave, die vaak uitkomt?

Ja, ik ben ook wel benieuwd of er nog meer meiden een voorspelling voor me hebben.

Morgen moet ik naar de gyn voor mijn half-jaarlijkse uitstrijkje en dan wil ik met hem gaan bespreken hoe rood mijn rode licht nog is. Als deze, als de uitslag van dit uitstrijkje ook weer goed is, iets minder rood, en wat meer richting groen gaat, gaan wij er weer voor.

We ‘mogen’ dan alleen niet klussen in aug en sept, want nóg een meibeeb zou wel heel veel van het goede zijn…

:shifty: :shifty: :mrgreen: :mrgreen:

Marion: als het gesprek goed uitvalt dan verander ik mijn voorspelling in zwanger in oktober 2008 van een meid :shifty: - ik blijf maar hangen op dat oktober in mn kop- en ik blijf erbij dat je er ooit 4 krijgt met bevallen in juni wie weet wel 2010 8) :lol: :inlove: -denk dat dát een jongetje zal zijn-

dat oktober is trouwens wel een leuk gegeven: dan gaan we misschien gelijk op :wink: want er was ruim een jaar voordat ik zwanger werd van Tom een meid die voor mij goed gependeld en zei ze gisteren dat ik zwanger zal raken in oktober 2008 :shifty: :dance:

nou we doen ons best :cool: : lol:

wat een boel meiden hier ineens :slight_smile:

eens ff mijn lijstje afgaan:

Lotte: 10 july bevallen, de 8e “begint” het…dus misschien wat dagen met ontsluiting lopen ofzo??? ik kan niet kiezen tussen 8 of 10 :roll:

BrittW: gefeli en een meisje denk ik!

Purpled: ik denk weer een meid…wil me aansluiten bij nandra: september zwanger

Gabby: je banner! hoe is het nu? ik denk dat je ooit een jongen krijgt…als je nu niet zwanger bent denk ik in juni een posi test

Angel&Luna: ja duurt nog ff, maar binnen een jaar… is te overzien toch :shifty:

Simba: meisje, maart 2009

Babygirl: jongen, duurt niet lang denk ik…

Joseetje: ik denk dat je zo rond januari weer aantelt :wink:

angel: meisje, ben je niet al zwanger? anders zal het neit lang duren…denk ik

Babbel: ik denk ook 4, de volgende zal een jongetje zijn…

Knuffeldraakje: jongen, wanneer weet ik nog ff nie…

Bietje:"ik denk ook dat je morgen gaat bevallen!

Sofia: jongen, febr. 2009 bevallen, daarna een meisje…

zo 8)

@Guusje wrote:

Angel&Luna: ja duurt nog ff, maar binnen een jaar… is te overzien toch :shifty:

:mrgreen: ja ach ik weet dat het de komende 2 maanden nog niks zal worden, maar hoop dan toch met behulp van het ziekenhuis augustus/september zwanger te zijn :shifty: (dus idd binnen een jaar :wink: )

Misschien kan het niet al te lang duren wel kloppen! Heb gisteren voor het eerst sinds het gebruik van de ovulatietesten (nu al de 4de maand!!)een positieve gehad en hebben goed mogen “klussen” :mrgreen:

Nu maar hopen dat het na 19 maanden eindelijk raak is…

Spannend babygirl!!!

Ik ben ook reuze, reuze benieuwd vanmiddag! Oktober zou wel weer supersnel zijn zeg! En vier!!! ik geloof er niks van als ik A en onze financiele situatie zo bekijk… In mijn hartje zou ik het vreselijk graag willen natuurlijk, maar dan alleen als ik niet meer hoef te werken en dat zit er gewoon niet in!

Angel, ook voor jou hoop ik mee hoor meid!

(voor iedereen hier natuurlijk!)

jongentje? hmm dat gevoel heb ik zelf ook :slight_smile: dus wie weet;-)

alleen jammer dat je nog niet weet wanneer het zou kunnen. zelf denk ik dat het nog wel even een tijd zal duren… maar das ook denk ik gewoon omdat het zowiezo elke maand weer te lang wachten is :wink:

uuuh Guus: ik in januari weer zwanger?

uuuuh :shifty:

Januari 2009 of 2010? :mrgreen:

Moet er op dit moment echt nog niet aan denken :wink:

@Guusje wrote:

Purpled: ik denk weer een meid…wil me aansluiten bij nandra: september zwanger

Nou dat is ook goed :mrgreen: En nog een meid zou wel helemaal super zijn :inlove: (niet dat een jongetje niet welkom is hoor :shifty: )

Na! Warempel weer groen licht!! :shock: :shock: :dance: :dance: :dance: We gaan de boel eens even lekker op rit krijgen en dan in september voor het echie!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Eindelijk, na twee jaar kunnen we de boel weer lekker afsluiten, geen onderzoeken en gedoe meer! Heerlijk!

Marion :dance: goed nieuws :dance: dusse oktober positieve test dan he :wink:

Whaha! Dat zou wel heul vlotjes zijn!

wie wil er voor mij voorspellen wanneer ik zwanger bent?