Sinds mijn 2-streepjes doe ik niets anders…
Ik ga de ene online-shop na de andere af! Hebbe hebbe hebbe!
Ik heb een aantal zulke mooie dingen gezien! Maar ook weer zoveel smaken/stijlen! Moet nog maar zien hoe ik dat combineer
Iniedergeval wil ik DIT commode-meubel!
Dit bedje vind ik echt geweldig, en past er ook mooi bij!!
In het donker is hij ook ZOOO mooi! :inlove:
Goedkope smaak is het niet
Kwa buggy is het dan ineens heel modern, maar daarin wil ik gewoon alle veiligheid en wensen en gemak…
Ik ga kwa buggy waarschijnlijk voor de Quinny Buzz 3
En anders de Maxi Cosi Mura 3 … Ben er nog niet helemaal uit…
Het zitje van de Mura lijkt me zo klein? zijn ze daar niet snel uitgegroeit?
Haha, nou das waar ik nu ben
Hoe zit dat bij jullie?
Supermooi die eerste, maar ook supergroot … Ik hou wel van wit, hebben wij zelf ook uitgezocht! Alleen dan veeeel kleiner haha :D… Leuk hje dat struinen naar mooie dingen
Ik was juist helemaal blij met dat mega-meubel! (en waarschijnlijk valt het in het echt ineens mee haha)
Ik ben echt van de heel veel spullen enzo, en vind al die mini-commodes en mini-kasjes zo klein! hahaha, hiernaast zou dus ook gewoon nog een grote kast komen
Ik denk dat ik voor het lichte zou gaan, is ook makkelijker te combineren met bijvoorbeeld felle kleurtjes (ons huisje gaat een beetje in de ‘mama mia’ stijl straks…)
Ook kwa zomerser, we zitten op Curacao namelijk…
al is dat donkere wel echt poep-chique, en super mooi!!!
Straks mijn mans mening maar eens vragen
Oeeeh mooi meubel idd!
Ik ben ook net zwanger, maar kijk vooral naar de mooie kleertjes die ik overal zie De rest hebben we allemaal wel in huis zo’n beetje. Ik denk dat er wel een nieuw ledikantje komt, die we hebben is toch behoorlijk gebruikt wel en verder hebben we toch niet echt iets nodig :lol:
@Lune wrote:
Ik ben ook net zwanger
echt? Gefeliciteerd!!!
2streepjes, las dat je misschien dacht aan een tweeling; dan kun je beide kleuren commode-meubel kopen
Hahahah :mrgreen:
een donkere kant vd kamer en een lichte, ik zie het voor me :lol:
Ja echt :mrgreen: Dankjewel!
opeens heb je ook een banner. dan geloof ik je wel!
Leuk man!
NO WAY!!!
Kijk wat ze bij de IKEA hebben!!! :shock: :shock:
muts, moet je wel de foto toevoegen
Als ik 2x die smalle doe aan de zijkanten is hij bijna identiek! Ik verf hem voor die prijs zelf wel!!!
Wedden 10x zo goedkoop dan het meubel dat ik op het oog had!
Waaaaaarrrrooommm hebben we hier geen ikea!! :doh:
Ik laat het mijn moeder wel kopen en verschepen
Helaas 2streepjes. Die IKEA commode heb ik hier en die steekt uit wat niet heel handig is. De lades zijn wel groot dat is wel fijn.
Maar die witte commode van het eerste plaatje… :inlove: Dies moooooooi!!! Waar kun je die kopen en hoe duur is ie? :drool: :drool: :drool:
Hmmm… maar wel goed alternatief van die witte toch?
als in, die witte is $1400,- en als je precies dat van de ikea neemt ben je maar €430,- kwijt!!
Die witte komt van een amerikaanse site, moet ik even snuffelen in mijn favorieten haha… Hij komt van Pottery Barn Kids…
1400 dollar… :shock: getverderre wat een hoop geld… ik heb maar 2200 euro aan de HELE baby uitzet uitgegeven… :shifty: (heb alleen dat commode deel, niet die smalle delen)
Maar hij is wel SUPERmooi zeg!!
Oeee mooi hoor!
En wat heerlijk die voorpret! :dance:
En Lune, wauw! Gefeliciteerd!!!
Mooi hoor! Leuk hè, die voorpret
Ennuh, over de mura: De wandelwagen is juist heel ruim! De bak is lekker groot (groter dan quinny) en in de wandelwagen zit zouden ze tot ongeveer 4 jaar in moeten kunnen. Ik heb hem zelf (dat vermoedde je zeker nog niet… :think:) en ik vind hem fantastisch!
Maar het Quinny plaatje ziet er ook goed uit hoor
O, die witte en dat bedje :inlove:
goede smaak :thumbup:
het staat er ook zo mooi met die accesoires he :inlove:
wha moet zo lachen ik ben niet de enige :lol:
maar nadat het vorige keer mis is gegaan ben ik deze keer nog niet zo bezig geweest met die dingen nu begint het weer te komen nu ik bijna in de "veilige"weken zit.
maar zo herkenbaar fantaseren over de kamer en de geboortekaartjes
ben wel nieuwsgierig naar jou huis :oops:
Prachtig die witte commode! Als je het kunt betalen dan. Wat een geld! Maar echt heel gaaf :thumbup:
Over de Quinny… ik hoop echt dat jij een betere treft maar ik vind het gene fijn ding! Ook hoor ik om mij heen veel klachten. Het voorwiel loopt vaak vast (hebben wij al voor 60 euro kunnen vervangen :thumbdown: ) en de bak is aan de kleine kant. Mats pastte er met 3 maanden al bijna niet meer in. Nou was Mats wel lang hoor maar als ik opnieuw kon kiezen…
Ik heb ook al (mede door de kleine bak en kleine zitting van de quinny) gekozen voor de Mura…
… alleen is die niet in amerika te koop… dus ik kan hem voor €1000,- hier op het eiland kopen, of voor €600,- in Nederland, en dan laten verschepen (samen met de ikea meubels) en dan 20% import daarover betalen enz…
hmmm…
lastig hoor…
haha wat gaaf he die voorpret…
deed ik ook elke keer als ik zwanger was,begon dan meteen weer namen te verzinnen,en nieuwe kamer aan het indelen,hihih
nu geniet ik lekker van jullie voorpret mee.
fijne zwangerschap allemaal,liefs