Voorlopig ziet het er goed uit!

Ik juich nog steeds maar niet te hard, maar het bezoek van afgelopen maandag aan de gyn, bracht tot nu toe alleen maar goed nieuws!



We hebben een kloppend hartje gezien op de echo :dance:

We hebben voor ons al een mijlpaal gehaald, want zo lang zwanger zonder complicaties, is ons nog niet gelukt!



Maar we zijn er nog lang niet en ik ben dan ook gelijk door de molen gehaald.



Ik moest gelijk bloed laten prikken en niet zo’n beetje ook :shock: Er zijn 13 (riool)buizen :wink: bloed afgenomen, waarvan ik maar 3 kleine buisjes heb geteld!



Over 2 weken, maadag 19 december, moet ik terug komen bij de gyn en dan krijg ik de uitslag van het bloed en als ik het goed begrepen heb, weer een echo!



Jullie begrijpen dat ik dus nog steeds in de zenuwen zit, want de gyn zei dat er mogelijk iets niet goed zou kunnen zijn en dat ik daarom het vruchtje niet vast heb gehouden de (enkele) keren dat ik wel zwanger geworden ben.



Maar ondanks deze onzekerheid, heb ik toch nog wel een positief gevoel over de zwangerschap. Daarom heb ik het ook aangedurfd om een bannertje in mijn onderschrift te plaatsen :slight_smile:



Verder heb ik weinig kwaaltjes, behalve dan dat ik het gevoel heb dat mijn borsten op klappen staan. Ik ben inmiddels al een cupmaat gegroeid :shock: en ik was al niet onbedeeld in deze :?



En ik heb erge dorst… ik kan wel de hele dag blijven drinken. Ik drink dan ook veel, maar ik heb het idee dat ik niet alles uitplas van wat ik drink. Dat heb ik de gyn ook verteld en hij zei dat hij dat ook gelijk meenam in het bloedonderzoek dus afwachten maar.



Voorlopig weten jullie het weer… nu is het afwachten… over een kleine 2 weken weten we meer :pray:

Meis… wat een goed nieuws! Idd blijft het spannend, maar een kloppend hartje is een heel goed teken! Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, ik hoop dat alle uitslagen (van de sloten bloed die ze hebben afgetapt :wink: ) goed zijn. Heel veel succes in de komende spannende weken hoor en probeer zo rustig mogelijk te blijven.



Die dorst is overigens niet zo heel gek als je zwanger bent. Er moet bv. al een liter meer bloed worden aangemaakt.



Ik blijf heel hard voor je doorduimen :pray:



Liefs,

Maja

@Maja wrote:

Er moet bv. al een liter meer bloed worden aangemaakt.




Maak daar dan nu maar 1½ liter van :lol:

Maar wat dat drinken betreft, maak ik mij wat ongerust dat het (zwangersschaps)suiker is. Ook omdat suiker in de familie voorkomt. Nu weet ik wel dat dat verder geen probleem hoeft te zijn als ze daar vroeg genoeg achter komen, maar hoe minder complicaties hoe liever natuurlijk :wink:

Zo hoop ik eerlijk gezegd er ook op dat ik niet ij de gyn onder controle oeft te blijven, maar dat ik gewoon lekker rustig, hier in het dorp naar de verloskundige kan en gewoon alles thuis kan doen :D

toppie , heel fijn te lezen



Succes en alles goed verder,



liefs mij.

Hoi Mirantje



wat goed een kloppend hartje ik snap dat het best nog spannend blijft ivm wat je in het verleden al eens meegemaakt hebt. Toch gefeliciteerd hoor



gr marientje

gefeliciteerd. Blijf heel positief denken, ban alle negatieve gedachten!

Probeer er toch een beetje van te genieten.

Succes aankomende dagen



Pebble

wat goed zeg. :thumbup:

die angst van dat het niet goed gaat ken ik heel goed na 2 mk’s.

maar toch wil ik je feliciteren met de zwangerschap en probeer er lekker van te genieten(ik weet dat het vooral in het begin nog heel erg moeilijk is, want of mij dat straks gaat lukken weet ik ook niet)



groetjes annie

Mirantje fijn dat alles goed was bij de gyn en gefeliciteerd met je mooie banner!!! :inlove: :-*

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat tot nu toe alles goed lijkt te gaan! :dance: En wat dat drinken en weinig plassen betreft: dat had ik ook hoor in het begin, en bij mij is tot nu toe alles prima. Het hoeft niet meteen wat ergs te zijn! Maar ik snap dat je snel in de zenuwen zit hoor na alles wat je al hebt doorgemaakt!

Succes met het wachten op de uitslagen, en dat alles gewoon lekker goed blijft gaan! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hé gefeliciteerd!

Ik hoop dat je over twee weken nog meer gerustgesteld bent en dat je dan nog meer kan gaan genieten!

:-*

Sanne

Bedankt voor de felicitaties dames :smiley:



Het lijkt erop dat de dorst nu gaat afnemen.

En ik denk dat Maja weleens gelijk kan hebben, want afgelopen dinsdag had ik helemaal erge dorst, maar de dag ervoor was er zoveel bloed van me afgenomen :wink:



Op dit moment maak ik me iig nergens druk om. Ik heb nog steeds een positief gevoel en die lijkt alleen maar positiever te worden. Hopelijk kan ik dat gevoel ook vertrouwen.

Zou best kunnen hoor wat Maja zegt.



Meid…fijn dat alles goed is!

Probeer te genieten ook al blijft het zeker spannend.