Nijntje en Dikke Dik vindt onze peuter wel leuk, mama vind het aanzienlijk minder leuk om voor te lezen :silenced:
wél leuk:
de boekjes van Bas van Dagmar Stam (Bas is bang, Welterusten Bas)
Rupsje Nooit Genoeg en ook De Spin die het te druk had (Erik Carle)
Kikker
Fien en Milo
Gonnie en de andere gansje boekjes (word je zelf simpel van maar hij vindt het leuk)
Muis zoekt een huis (mooie platen!)
En niet te vergeten: de Gruffalo en het Kind van de Gruffalo :thumbup:
sophie is helemaal weg van de boeken van sesamstraat. eigenlijk alle (harde) boeken vind ze daarvan leuk tot nu toe. Van de hele simpele met alleen plaatjes, tot het liedjesboek.
verder vind ze de verhaaltjes van samson ook erg leuk.
jip en janneke
sprookjes (maar dan korte)
rupsje nooit genoeg is hier juist geen favoriet. Sophie zegt altijd als ik vraag welk boekje ik moet lezen: niet rupsje
:mrgreen:
Thanks allen! Heb er zeker wat aan gehad. Ben ondertussen ook al naar de bibliotheek geweest en heb wat boeken meegegrist die hier tussen de favo’s stonden.
Jip en Janneke is hier ook favoriet. Eerst een ander boekje en dan graag nog een jip en janneke verhaaltje (en het liefst nog een en nog een en nog een :lol: :lol: )
Ik denk dat Tejo nog net geen 2,5 was toen ik die eens pakte om uit te proberen :thumbup:
Maar er zijn volgens mij zoveel prenteboeken die leuk zijn :thumbup: Mijn favoriet om voor te lezen is: JA, DIE WIL IK!! :lol:
En boeken van Eric Carle (zoals oa rupsje nooitgenoeg) zijn ook erg leuk. Al wordt die de laatste tijd niet meer zovaak uit de kast gepakt
:-* Liefs, Evelien :vlinder: