voorjaarskriebels...

Hier inmiddels begonnen van de week al, koelkast is helemaal leeg, die word rustig met onze nieuwe voorraad aangevuld, morgen plantjes halen bij tuincentrum :dance:

hier net weer zwaar onzichtbaar, maar in mijn ogen wel nuttig werk verricht…

De bakken met potloden en viltstiften op tafel en alles uitgezocht… zonder dop en uitgedroogd weg, potloden met kapotte stift (en ja kan je dus ongans slijpen, het helpt niks) weg etc etc.

Had nog 2 leuke metalen emmertjes en de 1 zit nu vol met de potloden en in de ander de viltstiften. 1 keukenkastje uitgeruimd en schoongemaakt, daar staan nu de emmertjes in, kleurboeken uitgezocht (waarom lagen er in hemelsnaam compleet volgekleurde boeken in de kast :think: ) etc etc…

De heren hebben nu dus 2 plankjes in 1 kastje met kleurspullen en de stickers etc.

Ergens deze week hoop ik de moed te vinden om de rest van de kastjes ook helemaal uit te mesten, schoon te maken etc… er schijnt nog veel zon te komen deze week, dan wil het vaak veel makkelijker. Het is hier nu nog niet zo lekker eigenlijk vandaag :thumbdown:

@Mutsie86 wrote:

nou, ik vind een topic met foto’s van het voorjaar anders dan een topic over schoonmaak kriebels eerlijk gezegd.

Maar goed, zal wel zo horen :wink:

Leuke foto’s!! Ohh heb ook weer zin om alles te zien groeien en bloeien :inlove:

@nathaliehvdominique wrote:
yep ruud heeft de mijne gesloten en doorverwezen naar hier

dus… dan is dat zo he :wink:

@ Mutsie86 en nathaliehvdominique:

Dan sturen jullie in het vervolg toch een pb naar ruud met jullie uitleg van het verschil tussen de 2 in plaats van ‘leuke’ postjes hier?

Wie weet doet ie gek en is hij het met jullie eens?

ik vind leuk de foto’s erbij hoor :dance: