voorgevoel over eerder bevallen??

ik ben benieuwd hoe he tnu met je gaat.

Is je buik al wat rustger?



Liefs SUzanne

Lief dat jullie aan mij denken!



Buikje is gelukkig een stuk rustiger met bedrust,

helaas als ik even iets doe (kindjes kusje brengen met het naar bed gaan)

zit ik gelijk weer met harde buiken om de 2/3minuten.

Voorlopig rust houden dus…



Vanmorgen wel weer extra controle gehad omdat ik extreme

hoofdpijn heb en misselijk en duizelig ben.

Gelukkig is de bloeddruk wel normaal en zit er een heel klein beetje eiwit in mijn urine. Nog niet zorgwekkend maar wel iets om ook in de gaten te houden.

Elke dag/week dat de kleine blijft zitten is mooi meegenomen!

Ach meis wat jammer dat het nou zo moet lopen! Doe het lekker rustig aan, maar hoe doe je dat als nog twee kids hebt rond lopen… Ik hoop dat je beebje nog een paar weekjes blijft zitten en lekker kan groeien! Dikke kus!

even een knuffel voor jou! hoop dat de kleine nog wel eventjes blijft zitten met de bedrust!

:hug: :hug:

Wat spannend zeg. Hopelijk blijft je kleintje nog even zitten en kun je lekker thuisblijven :hug: toch bijzonder dat je voorgevoel nu in zoverre klopt dat er wel wat loos is

hoe gaat het nu met je? :hug:

jeetje dolfijntje, wat heftig dat je voorgevoel redelijk lijtk te kloppen. hoop heel erg dat het inmiddels wat beter gaat, en dat je kleintje gewoon nog een hele tijd blijft zitten.



@Marda wrote:

@fiep klophout wrote:
uh tja, mijn verhaal is allicht al bekend, maar ik heb bij beide zwangerschappen een duidelijk voorgevoel gehad voor een datum, en bij beide ben ik op die datum bevallen. Vind het nog steeds bizar.



Bij n was ik op 10-12 uitgerekend, en heb ik vrij snel gedacht dat dat wel eens 12-12 zou kunnen worden. Dat werd het.



Bij z was ik volgens mijn cyclus op 2-2 uitgerekend, volgens de eerste echo op 6-2. Ik hield koppig vast aan die 2-2, en was er gewoon ook echt van overtuigd dat um dat zou worden. En uh, dat werd um dus ook…




Bijzonder!

Tip voor als er nog een nr 3 komt :wink: : Er zijn een aantal bedrijven (o.a) van geboortekaartjes die hun product cadeau geven als je de uitgerekende datum meer dan 9 weken van te voren goed weet in te voorspellen, ik zou die kans wagen :mrgreen:




kom je nu mee… :wall: :wink:

ik had zeker deze keer de gok echt wel willen wagen, zelfs als ik er wat inleggeld voor had moeten betalen :angel:

dolfijntje12 Hoop dat de baby nog rustig even in je buik blijft!



Ik had tijdens de zwangerschap van mijn zoon ook sterk het voorgevoel dat hij eerder geboren zou worden. Vanaf week 30 had ik last van heftige voorweeën, baarmoedermond zat gelukkig toen nog dicht maar met 32 weken toch opgenomen in het ziekenhuis en heb ik 4 dagen aan de weeënremmers gelegen en kreeg ik injectie toegediend die voor snellere longrijping moesten zorgen. Gelukkig heeft hij tot week 37 gewacht om geboren te worden!

Wel zo netjes om het hier om even te melden :wink:

Maar afgelopen maandag ben ik bevallen van een prachtig meisje Yenthe Lisa :inlove:



Met 34 weken al een weekend op de verloskamer doorgebracht en gelukkig de bevalling nog een week kunnen uitstellen.



Het gevoel dat ik te vroeg zou bevallen was dus juist, gelukkig de termijn niet!

@dolfijntje12 wrote:

Wel zo netjes om het hier om even te melden :wink:

Maar afgelopen maandag ben ik bevallen van een prachtig meisje Yenthe Lisa :inlove:



Met 34 weken al een weekend op de verloskamer doorgebracht en gelukkig de bevalling nog een week kunnen uitstellen.



Het gevoel dat ik te vroeg zou bevallen was dus juist, gelukkig de termijn niet!




Gefeliciteerd met jullie dochter :inlove:

En idd… gelukkig klopte jet voorgevoel slechts gedeeltelijk… wel te vroeg, maar niet zooooooooo vroeg.



Hoe gaat het met de kleine meid? En met mama?

Van harte proficiat met jullie kleine meisje :inlove:

Gefeliciteerd met jullie meisje :smiley:

Hoe gaat het met jullie?

Moet de kleine meid nog even in het ziekenhuis blijven>



Leifs Suzanne

Dolfijntje, even een knuffel brengen. Bedrust valt niet mee denk ik met 2 kinderen om je heen. Maar je merkt al wel dat je buik rustiger is dus… blijf je rust nemen… dan komt het vast goed!!

:-*