Iemand ervaringen met bestellen bij H&M online?
Als je online kijkt bij Mijn Pagina - Geleverde artikelen/retouren.
Staat er een Collonummer, je kan daar op klikken dan kom je op de Track & Trace pagina van TNT.
Normaal staat er dat hij is afgeleverd bij een Sorteer centrum ofzo.
Maar nu krijg ik de melding :
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco.
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.
Ik heb net op google rond gekeken, en dit zou dus echt iets van H&M zijn dat ie dit aangeeft, schijnt iets van opgekochte dingen zijn ofzoiets.
Maar… als het inderdaad altijd zo is, en bestelling moet worden geleverd (want dat zegt google, dat ze wel gewoon bestelling krijgen.) Hoelang duurt het dan?
Iemand ervaring met deze foutmelding bij H&M?
Ik zou het niet weten…anders bel je toch ff :mrgreen:
ja ik ken het , maar had 2 dagen erna gewoon mijn bestelling
Ik ken de melding, niet van H&m maar van mijn man die dagelijks vlee pakkete verzend.
Een bedrijf als H&M melden apkketten vóór bij TNT post.
Dus Pakket x y en z komen vandaag ter post…
OP het moment dat je die pakketten niet verzend komt er dus deze melding te staan, want TNT heeft bericht gehad dat die pakketten komen en ze zijn er niet.
Kan betekenen dat TNT het pakket heeft gemist in de sorteerronde en dat ie vandaag komt,
Kan zijn dat h&m het pakket nog niet heeft verstuurd (ondanks de voormelding)
KAn ook zijn dat bijvoorbeeld het adreslabel van het pakket af is en het daardoor niet is aangetroffen!
Ok dus dit is gewoon een melding wat ALTIJD (bijna altijd dan.) voorkomt?
En dus de bestelling word geleverd tussen vandaag en 2 dagen.
Oh, maar werkt logistiek heel handig… :liar:
Zodra al je spullen op voorraad zijn, wordt het aangemeld (voormelding), zodat de TNT het niet meer hoeft te doen. Dit scheelt tijd, kosten e.d.
Die voormelding komt dus aan bij de TNT, maar de pallet om te versturen was nog niet vol, dus die komt pas een dag later.
De TNT kan het nummer dus niet vinden (manco) en vermeld dit bij het trackingsnummer. Een dag later , of twee, is de pallet wel vol (Dit werkt weer kostenbesparend natuurlijk…) en “vind” de TNT je pakket ineens weer…
Voila…hij is er weer!
Vooral de H&M heeft er echt een handje van om dingen heel snel al voor te melden…
@Sweet-Love wrote:
Ok dus dit is gewoon een melding wat ALTIJD (bijna altijd dan.) voorkomt?
En dus de bestelling word geleverd tussen vandaag en 2 dagen.
Dat hoeft dus niet!
Als h&m dit voormeld en die dag ook aanbied bij TNT dan komt die melding er niet hoor!
En als het adreslabel er bijvoorbeeld neit opzit kan het wel eens wat alnger duren voordat je hem binnen hebt natuurlijk
Bij mij staat het er idd ook altijd, als ze het verstuurd hebben, en dan is het er met een dag of 3.
Ok, dus misschien komt ie dus.
Maar dan wel niet vandaag. --> is ook niet erg, zit toch al anderhalve week te wachten… :wall:
Ik begrijp dus, dat hij (misschien) van te voren is aangemeld bij TNT, maar nog niet daadwerkelijk bij TNT aan is gekomen omdat H&M dat vaker doet (aanmelden voor het pakket daar werkelijk heen is ) .
En dat hij dus (misschien) morgen bij TNT wel is , en dat er bij mij dan weer op Track en Trace aangeeft dat hij er wel is en verzonden word (Chauffeur onderweg.)
Je hebt hem helemaal goed :thumbup:
- JEE Geslaagd! * :mrgreen: :mrgreen:
- nou hopen dat er niks mis is met het pakketje en ik gewoon (on)geduldig moet wachten op de babykleertjes!
ik kon laatst zelf mijn bestelling helemaal niet meer opvragen dus dacht misschien is er wel iets niet goed gegaan, maar toen kreeg ik het ook een dag later of zo
Die melding krijg ik echt ALTIJD bij H&M bestellingen. :roll:
Maar tot nu toe altijd keurig alles ontvangen een paar dagen later, hoor.