voordeur inkijk/decoratie oplossing..

@Mich@ wrote:

Ik :mrgreen: had het er gewoon opgeplakt :mrgreen:



Als manlief dan commentaar heeft: haal het er dan maar af maar zorg dan zelf voor iets anders wat in smaak valt bij ons allebei.

meestal is de reactie hier: welja, kost mij weer inspanning. Neuh, moet er maar aan wennen (de schat :-* )




Whaha hier net zo!



Wij hebben grijze kastjes in de bijkeuken en die wil ik met keukenkastjesverf wit of cremé verven.

Hij vind dat dus echt onzin en lelijk.



Dus op een dag als hij is werken… ga ik lekker schilderen… :angel:

normaal doe ik ook veel zonder overleg… maar dat heb ik nu even teveel gedaan… :wink:

als je er zelf wel doorheen wil kijken dan is er idd geen andere oplossing dan weer gordijntjes er voor.al het andere maakt doorkijken onmogelijk…





wat betreft mannen? :hand: ik mag bv de zolder niet opruimen omdat ik wel eens wat zou kunnen weggooien wat hij over 120 jaar mischien wel eens weer nodig kan hebben.het is een enorme bende daar…

ik heb nu besloten om het toch te gaan doen en gewoon beetje bij beetje van alles weg te smijten zodat het minder opvalt :snooty:

Je zou ook eens op www.mijneigendeur.nl kunnen kijken, daar hebben ze een leuk assortiment deurposters. De klantenservice is goed, als je een vraag hebt wordt deze snel beantwoordt.