Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een voordelig appartement/B&B met eigen kookgelegenheid etc voor mijn ouders, voor hun vakantie.
Mijn ouders gingen elk jaar 2 weken op vakantie.
Mijn vader is na 45 jaar dienstverband abrupt zijn baan kwijt geraakt (loopt nog een rechtszaak…) en zit nu in de wW.
ZE gingen altijd naar een park, waar ze voor 800 euro 2 weken een chalet hadden.
Helaas is hun inkomen zo gedaald, dat ze riepen dan maar niet op vakantie te gaan.
Asl zij iets verdienen dan is het hun vakantie met al hun fietstochten!
Nu ben ik al op zoek gegaan naar mogelijkheden. MAar ja ze zijn gebonden aan het hoogseizoen. En hebben dus echt neit meer dan ca 800 euro te besteden…en willen toch wel graag 2 weken.
Jullie snappen het al, ik wil ze heeeel graag die vakantie toch laten beleven, als ik kon betaalde ik alles voor hen!
Wie weet een leuk, goedkoop adres, in een mooie fiets omgeving.
Niet in groningen, drenthe, overijssel en Friesland.
Dat kennen ze nu wel zeg maar.
Wie kan me helpen?
Ingrid
Zou huis ruilen een optie voor ze zijn? Volgens mij heb je sites die zulke huisruilen regelen.
Nee dat is niets voor mijn ouders.
bedankt voor het meedenken!
In het hoogseizoen is dat bijna onmogelijk, tenzij je gaat kamperen.
Kunnen ze niet een caravan van iemand lenen die dan op een leuke camping voor ze wordt neergezet? Met name boerderij campings zijn ook in het hoogseizoen nog super goed te betalen. Veel minder dan 800 euro en dan heb je nog wat over om een keer uit eten te gaan of iets te ondernemen.
Nee helaas is er niemand in onze omgeving die dan een caravan kan uitlenen.
en ja ik weet het, het lijkt onmogelijkl.
maar ik geef niet op…
Succes!!! Hopelijk lukt het!
Jammer dat ze huizenruil niet zien zitten, want dat is natuurlijk ideaal.
Anders eens kijken bij de Katjeskelder. Is een huisjespark en schijnt niet zo duur te zijn.
Ja helaas…
Ik zal daar eens kijken, dank je wel!
En wie weet komt hier nog een tip voorbij!