vooraf vragen aan een lactatiekundige

zaterdag ga ik weer gezellig naar de 9 maandenbeurs. en nu zag ik in het programma dat er ook een stand van medela is waar lactatiekundigen beschikbaar zijn voor het stellen van vragen.



nu vroeg ik me af, zijn er ook vragen die ik nu al zou kunnen stellen aan een lactatiekundige. ik wil deze keer de borstvoeding zooooo graag goed proberen te doen.

Heb je bij je eerste ook bv gegeven? En is dat niet goed gegaan? Dan kun je misschien vragen hoe je je kunt voorbereiden en vragen of zij weten wat er fout ging de eerste keer.

bij de eerste is het door allerlei factoren falikant mislukt :cry:



maar dat is inderdaad wel een goede wat jij zegt. misschien hebben zij wel tips om de beginselen goed te krijgen.

Moet ik zeggen dat je ook een heel eind komt door flink te lezen op borstvoeding punt com :wink: dus als het toevallig te druk is, zou ik daar gewoon gaan lezen.

Heb je al eens een borstvoedingscursus gedaan ?

Die heb ik in mei. Heb net ook een boek van stefan kleintjes bij de bier gehaald. Is dat een goede?

@fluppie wrote:

bij de eerste is het door allerlei factoren falikant mislukt :cry:



maar dat is inderdaad wel een goede wat jij zegt. misschien hebben zij wel tips om de beginselen goed te krijgen.


Wat jammer dat je eerdere borstvoedingsperiode niet is gelopen zoals je het graag had gewild :frowning:

Het is idd een mogelijkheid om tijdens de beurs je vragen aan een lactatiekundige te stellen. Het is denk ik wel goed om je te realiseren, dat daar waarschijnlijk niet al je vragen beantwoord zullen worden zoals tijdens een consult het geval zal zijn.

Wat je ook zou kunnen doen, is een bezoek brengen aan de stand Vereniging Borstvoeding Natuurlijk en Borstvoedingorganisatie LLL. Hier kun je lezen waar ze precies op de beurs te vinden zijn: klik. De VBN en LLL zijn vrijwilligersorganisaties die zich inzetten voor het geven van gedegen informatie over borstvoeding aan (a.s.) ouders en andere belangstellenden. Contactpersonen van de VBN en leidsters van LLL hebben, met hun eigen borstvoedingservaring als basis, een opleiding gevolgd via hun organisatie. Bij hen kun je terecht voor inhoudelijke informatie over het geven van borstvoeding, maar ook met vragen of in geval van een probleem. Loop gerust even binnen, we denken graag met je mee :slight_smile:

Meer informatie over de vrijwilligersorganisaties kun je vinden op http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl en op http://www.lalecheleague.nl .



Veel plezier aanstaande zaterdag!

Top! Dank je voor de tip yvonne :thumbup:

In het boek van stefan is me nu ook heel veel duidelijk geworden waardoor het mis ging. Heb met tranen in mn ogen gelezen :frowning:

Hier ook zaterdag naar de beurs.

EN vragen voor een LK.

EN het boek van Stefan Kleintjes gekocht.



:wink: :mrgreen:



VBN en LLL staan voor zover ik weet ook beiden op de beurs. :slight_smile:

Oh, lees net dat ik weer eens spuit elf ben, sorry! :oops:

:-* wellicht kom ik je morgen tegen bij de1 van de stands!