voor welke leeftijd geschikt????

OK ik wil graag naar pretparken met dave…

maar goed wat is wel wat is niet leuk voor deze leeftijdscategorie?

daarom deze vraag…

welke leeftijdscategorie hoort bij welk pretpark…(als ouder heb je daar toch meer zicht op dan de direkteur van zo’n park…of niet dan???)

ik vind voor die leeftijd meer dierentuin eerlijk gezegd :think:

sprookjeswonderland in enkhuizen

Julianatoren in Apeldoorn is voor kleine kinderen heel erg leuk!

@mukkemuk wrote:

ik vind voor die leeftijd meer dierentuin eerlijk gezegd :think:

daar zijn wel al vaak geweest hebben een ab…

maar misschien willen meer mama’s dit weten…van oudere kindertjes…

dan is het wel makkelijk toch :wink: :mrgreen:

moet het een pretpark zijn?

wij zijn hier afgelopen juni geweest

Bij veel pretparken gaat het niet om leeftijd maar om lengte. Bijvoorbeeld in de Efteling mag je in veel attracties als je een bepaalde lengte hebt… (Staan van die meetlatjes)

Ja sprookjeswonderland is echt heel erg leuk inderdaad. Een vriendin woont daar in de buurt en ben dus met haar en haar dochter wel is geweest (in juni) en was echt erg leuk die twee meisjes toen beide 22maanden vonden t geweldig!

Kabouterland in Eext (beetje uit de buurt denk ik :? )

Mijn ervaring is dat je kinderen op die leeftijd meer plezier doet met gewoon een speeltuintje in de buurt. :mrgreen:

Wij zijn niet zo lang geleden naar Dippiedoe geweest en dat was voor kleine kindjes ook leuk :mrgreen:

Ben helemalvoor het sprookjeswonderland. Mensenlief wat is dát gaaf!

@S@nne wrote:

Mijn ervaring is dat je kinderen op die leeftijd meer plezier doet met gewoon een speeltuintje in de buurt. :mrgreen:

juist, dat is mijn ervaring ook. Een dierentuin is natuurlijk ook leuk, maar de ezel op de kinderboerderij is net zo interessant (en daar mag je ook nog gewoon bij gaan staan). De efteling is vast ook voor kleintjes leuk, maar van een dagje speeltuin zal ie net zo onder de indruk zijn (hmmm alleen droomvlucht, dat lijtk me nou weer wel echt super voor kleintjes!).

Wij zijn druk aan het kijken om weg te gaan met zijn eerste verjaardag. Is Sprookjeswonderland geschikt voor 1-jarigen. Blijdorp, Duinrell, Plaswijckpark en Ballorig zijn we al geweest, dus wil nu iets anders.

http://www.plaswijckpark.nl/

(zit in Rotterdam)

Niet echt een pretpark, maar wel heel leuk voor kleintjes :thumbup:

Sen vond het sprookjeswonderland fantastisch! Ze kon lekker in de wagen blijven zitten en zo prima in de huisjes kijken. Meedansen op de muziek en d’r ogen uitkijken met het treinritje… Ook een ritje op de"paardjes" samen met mama vond ze super. Nee, echt een aanrader hoor!!!

Je hoeft met zo’n pukkie in ieder geval niet naar de efteling. Ze mogen immers nergens nog in, en áls dat al weg mag moet je een uur in de rij… Niks waard volgens mij…

Mijn kids hebben ieder jaar evenveel plezier in de efteling!!!

Uur in de rij :snooty: echt niet,langste wat wij in de rij stonden was 15 minuutjes!!!

Carnaval konden we meteen instappen,zijn 4 keer erin geweest :mrgreen:

Ze kunnen wel in veel!!!

Droomvlucht,fatamorgana,in de bootjes daar zit je zeker 20 minuten in,carnaval,pandadroom,oldtimers(dat zal Dave wel heel leuk vinden :mrgreen: ),treintjes daar kan papa :stuck_out_tongue: lekker in fietsen met Dave :mrgreen:

Roeien is ook leuk :thumbup: Dave bij mamaop schoot en papa roeien :stuck_out_tongue:

Er is een hele leuke dreumes/peuterspeeltuintje,het ligt bij de carnaval naast een restaurant.

Je ziet hem moeilijk liggen!!!

Maar die is echt superleuk!!!

Sprookjesbos vond Jowena ook superleuk!!!

Als je die dingen allemaal gedaan hebt en ook nog wat gaat eten daar,is de dag alweer bijna voorbij!!!

Ik wil niet perse in die snelle dingen,daar staan juist de lange rijen en ik vind het niks als iemand staat te wachten met de kids.

Als je in een doordeweekse dag gaat is het minder druk dan in het weekend.

Maar Jowena heeft inderdaad net zoveel plezier in een gewone speeltuin of kinderboerderij :mrgreen: daar ben ik het zeker weten mee eens!!!

Maar ik ben zelf erg gek op de efteling dus gaan we ieder jaar :mrgreen: :oops:

@prinsjeJason wrote:

Mijn kids hebben ieder jaar evenveel plezier in de efteling!!!

Uur in de rij :snooty: echt niet,langste wat wij in de rij stonden was 15 minuutjes!!!

Carnaval konden we meteen instappen,zijn 4 keer erin geweest :mrgreen:

Ze kunnen wel in veel!!!

Droomvlucht,fatamorgana,in de bootjes daar zit je zeker 20 minuten in,carnaval,pandadroom,oldtimers(dat zal Dave wel heel leuk vinden :mrgreen: ),treintjes daar kan papa :stuck_out_tongue: lekker in fietsen met Dave :mrgreen:

Roeien is ook leuk :thumbup: Dave bij mamaop schoot en papa roeien :stuck_out_tongue:

Er is een hele leuke dreumes/peuterspeeltuintje,het ligt bij de carnaval naast een restaurant.

Je ziet hem moeilijk liggen!!!

Maar die is echt superleuk!!!

Sprookjesbos vond Jowena ook superleuk!!!

Als je die dingen allemaal gedaan hebt en ook nog wat gaat eten daar,is de dag alweer bijna voorbij!!!

Ik wil niet perse in die snelle dingen,daar staan juist de lange rijen en ik vind het niks als iemand staat te wachten met de kids.

Als je in een doordeweekse dag gaat is het minder druk dan in het weekend.

Maar Jowena heeft inderdaad net zoveel plezier in een gewone speeltuin of kinderboerderij :mrgreen: daar ben ik het zeker weten mee eens!!!

Maar ik ben zelf erg gek op de efteling dus gaan we ieder jaar :mrgreen: :oops:

hoe kom je daar nou bij??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

het is al zo lang geleden dat wij naar de efteling zijn geweest…word wel weer tijd eigenlijk…

helemaal met zo’n goed verhaal als de jouwe :mrgreen:

en de dierentuin en kinderboerderij zitten hier om de hoek…dus daar gaan we wekenlijks heen…is niet iets speciaals meer…

en een pretpark hoeft niet perse vol rollercoasters te zitten :wink: (al zijn papa en mama er wel gek op :wink: )

maar we kennen eigenlijk alleen de grootste en bekenste…daarom deze vraag ook…

want was is er nog meer voor onze kinderen??? behalve de standaart dingen :mrgreen:

ja ik ben echt een fan van plopsaland…ook voor de hele kleintjes leuk!

Verder gaan wij vaak naar sprookjesparken…hier in de buurt het sprookjeshof, maar voor jou erg uit de buurt…

En de ballenbakken doen het hier ook altijd goed… :mrgreen: