voor-ween of pijnlijke harde buiken...

…noem het wat je wil…



Ik loop al 2 dagen (en nachten) met PIJNLIJKE krampjes…



het begon allemaal maandag avond, en het is nu woensdag middag en ik loop hier nogsteeds…

Ik heb niet kunnen slaapen omdat ze zo veel pijn doen als ik ga liggen…



Maar het probleem is, ze worden gewoon niet ERGER…

ze komen NIET vaaker dan elke 10 minuten (duurt ook soms langer)…

maar hoelang moet ik nou zo lopen? Ik ben echt bang dat als het veel langer duurt en de echte bevalling begint, da heb ik echt gewoon geen kracht meer heeft, omdat ik al zo lang met pijn loop en geen slaap/rust…



Heb het zin in de verloskundige te bellen?

die moet gebeld worden als de ween 5 minuten apart zitten, maar die van mij komen niet zo vaak…



Laatste wat ik nodig heb op dit moment is “nog even volhouden”… :?



ps: ben maandag uitgerekend, dus de kleintje mag van mij nu wel komen…

Ken het probleem, loop er al weken mee.

Al een kruikje geprobeerd of een lekkere douche/bad?



Voorwerk schijnt ergens goed voor te zijn :?



Je kunt altijd de verloskundige bellen, minste wat ze kan doen is je aanhoren en geruststellen.

ik heb de hele nacht met en kruik “onder de buik” en eentje op de rug geslaapen, maar het helpt niet echt, kan nogsteeds niet slaapen…

Gisteren stond ik en uur in de douch, heeeel lekker, en helpt heel goed voor de pijn, maar kan daar helaas niet gaan wonen :lol:



het is best een beetje verveelend om zo lang te blijven lopen met zo veel pijn, ik moet nog ook nog mijn zoon van 7 naar school brengen (dat gaat laaaangzaaaam als je steeds moet stoppen van de pijn :doh: ) en voor mijn dochter van 16 maanden zorgen…

Ik zou toch even de verloskundige bellen. Misschien kan ze inwendig onderzoek doen.



liefs anita

ik zou ook ff bellen,heb er zelf ook veel last van maar niet zo erg als jij.

mij is ook verteld dat je dan ook last kan hebben van een blaasonsteking.ik zou voor de zekerheid ff je plas laten na kijken dan weet je dat ook.



sterkte



liefs marij :vlinder:

Ja waarom niet de vk bellen daar zijn ze voor … en zij kan ook kijken dan weet je misschien meer en ben je heel belangrijk denk ik ook gerust gesteld !



Succes !