voor nu ff vaarwel, als modie, maar zeker tot schrijfs !

Lieve mama’s,



Ik val maar met de deur in huis:

Omwille van gezondheidsproblemen, ben ik tijdelijk genoodzaakt mijn modietaken op te schorten. Uiteraard na overleg met mijn medemodies, lijkt dit voor nu de beste oplossing.

Er staan twee operaties voor de boeg :cry: :cry: en ik zal de nodige tijd nodig hebben om te herstellen.

Het is moeilijk de verantwoordelijkheid te dragen om mee te modereren als je weet dat je een tijdlang amper op kok zult zijn.

Vandaar dat ik in dié hoedanigheid kok ff vaarwel zeg. :cry: :cry:



Ik zal nog wel online komen als mama en (aanstaande) oma en zal zeker en vast updaten in mijn topic bij ziekenboeg (titel:nierstenen) én meeschrijven én meelezen in sommige topics, want ik zou jullie niet kunnen missen !!! Een aantal kokkers hebben echt wel een speciaal plekje in mijn hart gekregen, geloof me vrij. :-* :-* :-*



Als ik me terug goed genoeg voel om opnieuw de taak van modie op me te nemen, lezen jullie het zeker en vast in ditzelfde topic.



heel veel liefs

Gerda

Je bent dapper!! :-*



Zet hem op lieve Gerde!

:-* :-* :-* :-* Beterschap meis!!!

Lieve Gerda,



Heel veel sterkte… goed dat je even je richt op je gezondheid.



:hug:

Lieve Gerda,

alvast veel succes voor de operaties en heel veel beterschap en een goed herstel voor de periode erna.



:-*

Heel veel sterkte voor de komende operaties en het herstel daarvan.

Dat je maar weer snel mag opknappen.



Een extra kaarsje brand voor jou hier!



:-*

ik heb echt in een cocon geleeft volgens mij want heb er niets van meegekregen dat het wat minder met je gaat op gezondheidsgebied.



maar lieve gerda, heel veel succes met je operaties en je herstel!

hoop dat je spoedig hersteld en dat je mooie (klein)kinderen je er snel weer bovenop helpen.

Je bent een fijne modie en volgens mij een geweldig mens dus fijn dat we je in elk geval nog wel hier zien.



:-* :-* :-*

Lieve Gerda



Sterkte voor de operaties en heel veel beterschap voor de periode erna :hug: :hug:

Dat je maar snel mag opknappen en we je hier dan weer zien!



:-*

Lieve Gerda,

veel sterkte de aankomende tijd met alles wat je te wachten staat en we zien je weer terug als je helemaal opgeknapt bent :-*

Lieve meid,



Heel begrijpelijk dat het nu gewoon niet lukt om je modie-werkzaamheden hier op KOK bij te houden. Wel erg jammer, want je had het natuurlijk graag anders gezien. Maar je gezondheid gaat voor! Ontzettend veel sterkte & succes met de operatie morgen en alles wat nog komen gaat. En we houden natuurlijk contact via KOK en FB! Hele dikke kus, hou je taai! :-*



Liefs x,

Jippie

Heel veel sterkte met de operaties die gaan komen. Hoop voor je op een spoedig herstel!

Heel veel sterkte Gerda :hug:

Sterkte met de operaties en het herstel daarvan Gerda. Lijkt me best een lastige beslissing om een stapje terug te doen maar goed dat je die beslissing genomen hebt, je gezondheid is het allerbelangrijkste… :hug:

Lieve, lieve Gerda,



Heel goed dat je even voor jezelf kiest. Heel veel sterkte met de operaties en herstel ervan! (en ik hoop dat je weer terug komt :shifty: )



:-*

Gerda, heel veel sterkte de komende tijd. Zorg goed voor jezelf en laat goed voor je zorgen.

Sterkte Gerda! :-*

hee meis



heel veel sterkte maar ook succes !!! :-*

Lieve Gerda



Heel veel sterkte en succes :-* :-* :-

We spreken elkaar nog :-
:-*

Heel veel sterkte en beterschap de komende tijd! Ik hoop dat je herstel voorspoedig zal verlopen!

Ik wens je heel veel sterkte, en hopelijk een voorspoedig herstel!