voor jongetjes mama's

Hoe vaak mogen de balletjes wegschieten :think: Laatst zie ik vaak Ivan zijn balletjes niet meer op zijn plek, meestal bij de volgende verschoning wel weer terug.

en wanneer kun je het beste naar de ha gaan als het te lang duurt, na een dag of eerder

Hey Karin!

Tot een half jaar geloof ik. Dan moeten de balletjes goed ingedaald zijn. Zo niet, dan zijn er andere stappen noodzakelijk. Maar op deze leeftijd is het nog geen probleem volgens mij. Anders de volgende keer bij het CB even navragen?

:-*

Ik heb het de laatste keer op het cb gevraagd.

Ze houden het tot een maand of 8 goed in de gaten… Daarna horen ze volgens mij redelijk op de plek te zitten…

Ook als ze ouder zijn kunnen ze nog wel eens terug schieten maar dan moet je ze met enige druk weer kunnen laten dalen. :think: Ik ben er vorig jaar met Max mee naar de dokter geweest. Ze moeten wel alletwee al in het zakje gezeten hebben.

Beetje vreemd als je het zo leest maar volgens mij moet het wel duidelijk zijn :wink:

Bjorn zijn balletjes waren ingedaalt bij geboorte. Maar nu schieten ze ook terug… We zijn een 3 kwart jaar geleden naar de uroloog gestuurd en na een echo gemaakt te hebben bleek hij magic balls te hebben :smiley: Zo noemde de dokter het. maar idd terugschietende… Na een half jaar moesten we terugkomen, was nog geen verandering, nu weer in juli terug en anders moeten ze vastgezet worden of zo… Maar hij is al 3 dus je hebt nog wel even. Zou ik gewoon even aangeven bij cb of als je bij de HA bent en dan hoor je het wel