voor het eerst weer....

werken…



vandaag moet ik voor het eerst in dikke 3 jaar tijd weer werken, ben altijd thuis geweest voor de kindjes, maar aangezien mama zwanger is van de 3e spruit moeten we wel ff een buffer hebben, dus gaat mama weer aan het werk



ik ga aan het werk als alfahulp bij de mensen thuis, heb al best veel adressen waar ik heen moet!



vind het wel superrrr spannend hoor gelukkig is het maar een paar uurtjes 2.5 vandaag morgen 3 en vrijdag 5



nou tot latersssss dan hé

heeeeeeel veel succes EN plezier

Veel werkplezier dan maar!

Succes!!!

Veel werkplezier :thumbup:

:thumbup: succes :thumbup:



Ennuhm…respect hoor. 2 kids, zwanger van de derde… :thumbup:

Ik vind werken met 1 uk al een drama



:-*

kim hopenlijk valt het vandaag reuze mee en kan je ook nog genieten van het er ff tussen uit zijn



en mis je je mannekes niet zo heel erg



super knap meis :thumbup:

Werkse hoor!! :thumbup: :thumbup:

Wel heel leuk werk om te doen!



Laat je weten hoe je eerste dag bevallen is?

nou eigenlijk was het best leuk!!! een beetje/veel schoonmaken, en de 2.5 uur was zo weg!!!



was helemaal kapot ( huh na 2.5 uur werken :shock: :think: ) gek hé, nou ja heb maar ff geslapen vanmiddag en heb daarna mijn eigen huis houden gedaan! phoe best pittig want nu zit ik voor zak en as op de bank en kom bijna niet meer omhoog :oops: :oops: :oops:

:clap: :clap: :clap:

Maar je hebt het wel gedaan!

Top hoor!!

:-*

Oh herken dat gevoel Kimmetje was na ruim 2 jaar thuis zitten ook gaan werken als alphahulp, was de 1e dagen echt gesloopt.

Lekker rustig aan vanavond op tijd naar bedje :wink:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Geniet lekker van je vrije avond!!!

Kim knap van je!

Kan me voorstellen dat je moe bent joh! Is wel even weer anders natuurlijk, maar gaat snel beter hoor.



Veel plezier met je werk!



(kon je geen HH1 worden? dan krijg je gewoon je loon, en pensioen, vakantie geld en ziektegeld zw.verlof etc???)

tuurlijk ben je moe!

maar wel lekker weer lijkt me!

veel plezier met werken!

heleen wat is HH1 ???



ik ga nu lekker naar bedje morgen weer vroeg dag bij de volgende client :wink:

Wat goed van je joh. Sterkte morgen. :smiley: