voor het eerst naar de peuterspeelzaal da da mama !!!

oh wat zag ik er tegenop om mijn kleine manneke voor het eerst naar de peuterzaal te brengen vandaag.heb er 2 nachten slecht van geslapen .

natuurlijk gunde ik het hem om lekker met leeftijds genootjes te kunnen spelen en ik weet ook dat het harstikke goed is voor zijn ontwikkeling…maar mijn moederhartje zei ahhhhhhhhhhhh mijn kleine mannetje word groot…je kent het vast wel…



vanmorgen was het dus zover.ik had voor de eerste keer zijn tasje ingepakt pamper mee , fruit mee, en een schoon shirt voor stel je voor :wink: en daar gingen we .



eenmaal aangekomen was ik hem binnen 2 tellen kwijt !!! binnen 10 min heb ik tegen hem gezegt : floris zal mama naar huis gaan? en zijn antwoord was daaaa daaa mama !!!



snif snif mijn jochie word groot. :cry: :smiley:

gossie :inlove:



Hij pakt het wel goed op zeg :thumbup:

ah gos… en mama maar emo…

ik weet nog wel dat ik tygo voor het eerst naar het kdv bracht

hij was nog maar 4 mnd en tijdens de wen periode voelde ik me gewoon slecht … ik hoorde hem overal huilen in huis

ik was nog vrij dus ja daar zit je dan

dacht dat ik gek werd… ben maar de stad in gegaan en toen ging het wel

maar ik was maar wat blij dat ik hem weer op kon halen

bij een tweede zou ik toch liever wat langer thuis blijven

waarscheinlijk ga ik na mijn opleiding tijdelijk stoppen of voor een paar uurtjes per dag ga werken zodat ik lekker kan genieten.

Liever zo dan een peutertje dat hartverscheurend huilt zodra je aanstalten maakt om weg te gaan, dan voel je je pas echt slecht :cry:



(is wel goedgekomen hoor na 3 mnd :wink:)