Voor het eerst naar de gyneacoloog, wat te verwachten?

Thnx voor je openhartige uitleg :thumbup:



Wij hebben al ongeveer dezelfde onderzoeken gedaan lees ik nu, we zijn ook op diverse dingen getest allebei.



Ik duim voor je dat je hubbies zaad op het juiste nivo komt, bij mijn vriend was het 60% oke en dus ook niet 100%, maar de HA vertelde wel dat zo’n uitslag heel erg een momentopname is. Vanalles zoals vermoeidheid, slecht eten, drank etc. kan de kwaliteit van zaad beinvloeden.



Ik heb hem ook al aan de zinktabletten geholpen, dat schijnt bevordelijk te werken… :think:



Ik ben iig al wat wijzer, en tel de dagen tot de 28e!



Met in mijn achterhoofd de wetenschap dat er tegenwoordig best veel mogelijk is op het gebied van (al dan niet kunstmatig) zwanger raken ga ik gewoon “blanco” de molen in, we zien wel!

Jij ook veel succes met wachten en vragen staat vrij he…



ik moet ook geduldig wachten tot de 28e november voor 3e afspraak bij de Gyn

Heb net toch maar even de HA gebeld en een afspraak voor aanstaande donderdag gemaakt…



Die rechtereierstok blijft zeer doen, en ik wilde niet meer wachten tot de 28e :roll: ben benieuwd wat ze ervan zegt.

Succes laat je het wel even weten!!!

Thnx!



Ik had het er laatst nog over dat ze eigenlijk net als dat je een uitstrijkje krijgt als je 30 bent geworden, een soort van vruchtbaarheidstest zouden moeten doen als je 20 bent geworden.



Dan weet je tenminste tijdig of er iets aan de hand is en kun je daar iets aan doen :smiley: