Voor de zwangerschap kon ik makkelijk tot midden nacht opblijven.
Maar nu na de zwangerschap rond 23:00 ben ik al vaak doodmoe, vind ik soms wel erg jammer vooral in het weekend.
Hubbie zegt ook wel eens, ga je nu al naar bed ?
Hebben jullie dit ook ??
Ow en zo vroeg is onze dochter nooit niet wakker, om 8:20 gaat hier de wekker :D.
En 1 week + weekend gaan we er om de beurt uit en kan de 1 blijven liggen tot 10:00.
Andere week ga ik er wel heel de week uit.
Ja! Heel herkenbaar!
Je hoeft hier om 22.00 uur niet meer met een filmpje aan te komen, geheid dat ik in slaap val!
Erg jammer hoor, maar tja…als je niet meer lekker uit kunt slapen 's ochtends…dan houdt het natuurlijk ook een beetje op!
Je dag wordt als het ware verplaatst.
Maar juist die lange avonden samen, mis ik ook wel hoor!
altijd tegen / na 12en dat we naar bed gaan
( ook als ik om half 8 moet werken en de kids mee gaan ( kdv)
op zaterdag vaak zelfs rond 3en en gewoon op rond 8en met de kids
ben een morgenmens maar laat naar bed gaan heb ik geleerd, lievie is een avondmens :mrgreen:
Hier ook herkenbaar hoor… Maar ben sowieso nog steeds veel sneller moe dan voor de zwangerschap. Na een dag werken is bij mij echt het lampje uit…
Herkenbaar, maar gewoon omdat ik niet meer kan uitslapen. Esmeé wordt zo ergens tussen 6 uur en half 7 wakker en 6 uur slaap heb ik toch zeker nodig.
Ook herkenbaar.
Kan het me na Robin niet meer herinneren, maar nu na Lucas wel degelijk.
In het weekend wil ik er niet aan toegeven, en nu het langer licht is gaat het ook wel beter.
Maar zodra het 8 uur is en alles op bed ligt en we even tijd voor onszelf hebben dan ben ik zóó moe.
Soms zo erg dat ik even een half uurtje slaap pak als Lucas op bed ligt en Robin op school.
Heb mijn handen vol aan ze, de wekker gaat vroeg en er zitten mijn inziens te weinig uren in een dag.
Nog een paar weekjes en dan vakantie. Hoop dat ik weer wat bij kan komen…
ja, hier ook heel herkenbaar :roll:
Ik ging echt zelden voor 12 u naar bed, meestal pas half 1/1 uur. Hoef ik nu niet meer te doen. Gaat nu wel wat beter dan in het begin, maar nog steeds ga ik nu meestal tussen half 11 en 11 naar bed. Ik geef ook nog bv, dus dat heeft er hopelijk ook mee te maken.
Maar de jongens slapen ook heel slecht, worden steeds vaker wakker 's nachts en tussen 5 en half 6 zijn ze klaar voor de dag Ik nog niet :lol:
(ik werk vanuit huis - eigen bedrijfje - en ik was dus gewend om ook veel 's avonds te werken, nou dat valt nu echt wel tegen hoor :wall: )
Ik herken me er wel in, ik ging rond half 2/half 2 in bed, en ben nu echt wel knockout rond 1e nu… zowiezo 1 uur, vaak ook al om 23.00 uur
Lig om 22.00/22.30 uur al in bed :oops: :shifty: . Anders red ik het niet hoor. Dochterlief is dan ook een zeer vroege vogel. Vaak rond 06.30 al wakker :roll: .
Wij zijn vroege vogels, stonden altijd om 6 uur op om te gaan werken en dan gingen we rond 22.00/23.00 naar bed. Nu krijgt onze dochter om 22.30-23.00 nog een voeding, waardoor we dus pas om 23.00-23.30 uur op bed liggen en dochterlief is om 5.30 wakker. Moet zeggen dat ik daar echt gaar van begin te worden, helemaal omdat ze vaak in de nacht nog een keer wakker wordt met een gil en dan na een speentje meteen weer in slaap valt, alleen ben ik dan wakker. In het weekend probeert mn man haar mee naar beneden te nemen, maar het voeden moet ik toch doen waardoor ik ook wakker ben (en dit weekend stonden de buurkinderen om 6.15 in de tuin te schreeuwen :wall: :wall: :wall: ) Kan niet wachten tot hij vakantie heeft en haar een paar dagen achter elkaar mee naar beneden kan nemen en een papje of afgekolfd flesje kan geven.
hier lagen we altijd al op tijd in bed… de late voeding deden we toendertijd bij sophie ook altijd om 22.00 uur, en dat hielden we nog net vol. AL kwam het ook vaak genoeg voor dat we daar de wekker echt voor moesten zetten…
nu liggen we er nog geregeld op tijd in mits ik geen late dienst heb. Maar vind het ook zooo zonde van de avond, dat we het weer wat aan het rekken zijn. maar half elf is hier meestal echt het laatst hoor… :oops:
(maar mijn wekker gaat elke dag om 6 uur, en mijn man is vrachtwagenchauffeur, dus moet er ook vaak genoeg erg vroeg uit)