Heb in ieder geval vannacht heel goed geslapen (dat was lang geleden) dus kan vandaag weer de hele wereld aan. Zelfs niet hoeven rusten vanmiddag… heerlijk!
Nope, maar vanmiddag wel in het ziekenhuis geweest voor extra controle. Alles was prima, geen rare dingen. Na overleg met de arts besloten om vrijdag in te lijden. Voor het weekend dus! Beetje dubbel gevoel nu; jammer dat het niet zelf begint (totaal geen weeënactiviteit op CTG) aan de andere kant blij dat ik er voor het weekend vanaf ben…
Ik ben de man van Emely en kan jullie vertellen dat we gisteren een wolk van een zoon erbij hebben, gisteravond zijn toch nog spontaan de weeen begonnen en om 22.42 is Vince Levi Kristan geboren 3192 gram.
Mama en zoon maken het goed, zodra emely weer in staat is zal ze jullie alle in geuren en kleuren vertellen.
Wat fijn dat het toch spontaan is begonnen. Haha, ook wel lachen eigenlijk; jullie willen me niet inleiden , nou dan begin ik toch lekker zelf :lol: maar nu waren jullie zeker niet in het zh waar jullie graag wilden zijn? Nuja, als alles maar goed is toch? :thumbup:
Pfff wat moet dat zuur zijn geweest, 12 dagen over tijd! Ik was precies 14 dagen over tijd, dus ik weet hoe je je voelde (al is dat nooit fijn om te horen want je kan er geen zak mee )
Maar wat fijn dat je toch nog spontaan bevallen bent Gefeliciteerd met jullie zoontje/broertje! Geniet ervan.
Ik ben de man van Emely en kan jullie vertellen dat we gisteren een wolk van een zoon erbij hebben, gisteravond zijn toch nog spontaan de weeen begonnen en om 22.42 is Vince Levi Kristan geboren 3192 gram.
Mama en zoon maken het goed, zodra emely weer in staat is zal ze jullie alle in geuren en kleuren vertellen.
Groetjes,
aaaah zie ke die bevalings kracht dat werkt he
GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
een heel mooie naam! geniet van jullie wonder! Zoontjes zijn helemaal geweldig om te hebben :inlove: