voor Emely... JAHOE!! bevallen van zoon Vince

‘onze’ Emely is 12 dagen overtijd en baalt hier flink van… dus dacht hier willen vast wat dames haar steunen om de tijd door te komen…



hier wat quotes van afgelopen week…



@Emely wrote:





Hier weer op controle geweest. Morgen extra controle in het ziekenhuis, CTG en even kijken of alles nog oké is ivm flink overtijd gaan. Krijg meteen een gesprek met gyn over wanneer ik ingeleid ga worden als beeb niet voor zondag komt. Voordeel daarvan is dat ik ingeleid ga worden in het ziekenhuis waar ik ook bevallen wil. Nadeel: als ik zelf begin en ik moet toch naar het ziekenhuis kom ik in een ander ziekenhuis terecht omdat het zo druk is in het andere. Afwachten dus morgen!

Heb in ieder geval vannacht heel goed geslapen (dat was lang geleden) dus kan vandaag weer de hele wereld aan. Zelfs niet hoeven rusten vanmiddag… heerlijk!




@Emely wrote:




Nope, maar vanmiddag wel in het ziekenhuis geweest voor extra controle. Alles was prima, geen rare dingen. Na overleg met de arts besloten om vrijdag in te lijden. Voor het weekend dus! Beetje dubbel gevoel nu; jammer dat het niet zelf begint (totaal geen weeënactiviteit op CTG) aan de andere kant blij dat ik er voor het weekend vanaf ben…


@Emely wrote:
Heb even niet bijgelezen, maar morgen gaat niet door en ik word over het weekend heen getild. Baal er flink van… :cry:

Er is geen plek omdat er een aantal medische noodgevallen tussendoor moesten…










Em heel veel sterkte hopelijk meld je kleine zich spoedig en hoef je niet langer te wachten… :-* alle januari 2006 mama’s

Kom op beebje!!! Je mama en papa willen je graag zien!





Ik zal de deurwaarder belen, huur tijd is op! Time to move out of the condo and into the crib!



ik ga een heleboel bevalings energy jou richting op sturen!

12 dagen… :shock:

Kom op Beebje van Emely…papa en mama hebben nu lang genoeg op je gewacht!



Balen dat je het weekend nog wordt overgetild… :evil:

Hopelijk begint het vandaag spontaan! :pray:



Suc6 meis!

Em komop succes met de aller aller aller laatste loodjes, en stiekem hoop ik dat je nu toch nog spontaan ligt te bevallen.

:hug:

natas

sterkte!

Succes meid! ik weet maar al te goed hoe je je voeld, liep met de eerste 14 dagen overtijd…



nogmaals, veel succes als ze je gaan inleiden!

Hallo allemaal,



Ik ben de man van Emely en kan jullie vertellen dat we gisteren een wolk van een zoon erbij hebben, gisteravond zijn toch nog spontaan de weeen begonnen en om 22.42 is Vince Levi Kristan geboren 3192 gram.



Mama en zoon maken het goed, zodra emely weer in staat is zal ze jullie alle in geuren en kleuren vertellen.



Groetjes,

Wow, gefeliciteerd!!!

wow!wat vlot binnen een paar uurtjes dus heerlijk! :inlove:

gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

Gefeliciteerd! Leuke namen!

gefeliciteerd en wat een stoere namen :inlove:

Heee gefeliciteerd met jullie zoon :inlove:

Wat fijn dat het toch spontaan is begonnen. Haha, ook wel lachen eigenlijk; jullie willen me niet inleiden , nou dan begin ik toch lekker zelf :lol: maar nu waren jullie zeker niet in het zh waar jullie graag wilden zijn? Nuja, als alles maar goed is toch? :thumbup:

Hahaha ik loop achter, naar aanleiding van een mailtje wat ik vandaag van Emely kreeg postte ik het volgende zojuist bij de Januari 2006 mama’s:



Heb ik vandaag zomaar nog de eer gekregen om te vermelden…











































































































Dat Emely is bevallen van haar zoon!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Hij is gisteravond na een bevalling van 5 heftige uurtjes, die toch nog helemaal zonder hulp op gang is gekomen, geboren om 22.47u :mrgreen:





En hij heet: Vince Levi Kristan













:inlove: :inlove:





Emely, man van Emely en Amy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje :dance: :dance:

Gefeliciteerd!! En wat een mooi ventje :inlove: :inlove:

Pfff wat moet dat zuur zijn geweest, 12 dagen over tijd! Ik was precies 14 dagen over tijd, dus ik weet hoe je je voelde (al is dat nooit fijn om te horen want je kan er geen zak mee :wink: )



Maar wat fijn dat je toch nog spontaan bevallen bent :smiley: Gefeliciteerd met jullie zoontje/broertje! Geniet ervan.

:dance: mooi ventje zeg, wat fijn dat het nog natuurlijk is gekomen!





Geniet ze.



natas

Ik wilde je net succes wensen, maar zie dat jullie al de trotse ouders zijn geworden van een mooie zoon.



Gefeliciteerd en nu lekker gaan genieten hoor…

@Emely wrote:

Hallo allemaal,



Ik ben de man van Emely en kan jullie vertellen dat we gisteren een wolk van een zoon erbij hebben, gisteravond zijn toch nog spontaan de weeen begonnen en om 22.42 is Vince Levi Kristan geboren 3192 gram.



Mama en zoon maken het goed, zodra emely weer in staat is zal ze jullie alle in geuren en kleuren vertellen.



Groetjes,




aaaah zie ke die bevalings kracht dat werkt he :wink:





GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



een heel mooie naam! geniet van jullie wonder! Zoontjes zijn helemaal geweldig om te hebben :inlove:

Gefeliciteerd! :dance:



Net zo’n “mazzel” gehad als ik: 12 dagen (ik 13) dagen overtijd en gelukkig geen 8 ponder, maar een beschaafde 6 pondjes :mrgreen: