Voor een griep het ziekenhuis in?

Janet Jackson in het ziekenhuis

Janet Jackson is maandagavond opgenomen in een ziekenhuis in Los Angeles. De zangeres is geveld door de griep.

Zo schrijft het Amerikaanse tijdschrift People dinsdag.

Het is niets ernstigs volgens haar woordvoerder. “Ze vecht alleen net als ieder ander tegen die heftige griep.”

Dus als je beroemd bent ga je voor een griep het ziekenhuis in…beetje vreemd of zal er meer aan de hand zijn… :roll: :think:

hoorde op shownieuws dat ze ademhalingsproblemen had :think:

@ilsederooy wrote:

ze moest waarschijnlijk een keer hoesten :wink: :lol:

@babylover wrote:

@ilsederooy wrote:

hahaha zag der gister en dacht mijn god wat een lelijke neus ze gaat echt der broer na he

Maar ik geloof dat er ookniet veel huisartsen zijn enzo. Dus waar je normaal voor naar de huisarts gaat, moet je al naar t ziekenhuis.

Maar lekker belangrijk nieuws ook. :wink:

@truusje wrote:

Maar lekker belangrijk nieuws ook. :wink:

Wat voor ons niet belangrijk is, kan voor een fan zeker wel

zo belangrijk zijn! :think:

@ilsederooy wrote:

@babylover wrote:
@ilsederooy wrote:

hahaha zag der gister en dacht mijn god wat een lelijke neus ze gaat echt der broer na he

Haha dat was ook precies mijn gedachte :smiley:

Tsjonge dan zou ik de afgelopen weken vaak zijn opgenomen :wall:

Ehh… volgens mij heb ik ooit een topsporter horen vertellen dat een griep altijd harder aan komt als je met topsport bezig bent. Als je veel optreedt, kan ik me voorstellen dat een griep ook hard aan kan komen. Maar of dat echt zo is weet ik niet, hoor!

Er is wel een groot verschil tussen griep en griep…

Wij hebben al een “griepje” te pakken als we ons beroerd voelen, koorts hebben en verkouden zijn, terwijl aan de echte griep nog steeds mensen (vooral bejaarden) dood gaan.

Het ligt er dus aan welk soort griep ze te pakken heeft, maar er worden dus wel degelijk mensen in het ziekenhuis opgenomen voor de griep.