Voor diegene die in het bezit zijn van hond......

@ Tamma, in mijn geval flink vegen dus :wink:

Tis echt een drama hoor! WEken geleden staan ze te zweten op het land en dus gana ze verharen…En de laatste 2 dagen staan ze gewoon te rillen omdat ze het koud hebben en kan de deken weer op :shifty:

Als je niet elke dag stofzuigt met een hond vind ik het niet gek dat de haren in het rondvliegen. :wink: Wij hebben ook een hond en moeten echt elke dag stofzuigen… Doe je dat niet, tsja, dan zit je nu eenmaal met een huis vol haren.

Ik stofzuig niet elke dag hoor. Tuurlijk er ligt dan wel wat haar maar niet zoveel dat iemand zich eraan ergerd ofzo.

Met een kleine straks op de grond zal het wel moeten.

Inmiddels is onze hond onder handen genomen door de hondenkapster en tjee wat een verschil.

Hij is nu lekker kort en we kunnen hem nu lekker vasthouden zonder dat we direct onder de haren zitten. Dit zo om de 3 á 4 maanden herhalen en we hebben nergens last meer van.

We (proberen) stofzuigen om de dag en de andere dag gaat de swiffer er door heen.

En dan 1 keer per week mijn hele huis van onder naar boven.

Ik vraag me wel een beetje af hoe jullie dat doen met een hond en beiden een fulltime baan…

De hond gaat samen met mijn zoon naar opa en oma.

We hebben de hond dan ook samen uitgezocht. En ik moet zeggen, het gaat fantastisch.