Voor de zwangeren: positieve ovutest, wanneer geklust?

Hoihoi,

Een vraagje voor de zwangere dames die gebruik hebben gemaakt van de ovulatietesten.

Ik ben erg benieuwd op welke dagen jullie geklust hebben toen de ovulatietest positief was. Dagen ervoor,op de dag van de positieve ovulatietest of juist erna?

M’n vriend en ik klussen zodra de test positief is, maar het wil nog niet lukken. :wink:

Zegt nog niets natuurlijk, maar ik ben benieuwd of het merendeel van jullie juist voor of na de positieve ovulatietest heeft geklust?!

Misschien moeten we het dan wel anders aanpakken nml. :wink:

Je zou kunnen zeggen dat we gewoon om de dag moeten klussen, maar zo werkt het bij ons niet. Door een zeer onregelmatig leven, moeten we het wat meer plannen. :slight_smile:

Alvast bedankt. :wink:

Gr. Bren.

Ruim van te voren om de dag klussen :wink:

Toen wij wisten wanneer ik vruchtbaar was, begonnen we daarmee …

Het was na 2x gebruik van ovutesten raak …

Helaas eindigde deze in een miskraam, en daarna gelijk weer raak!

Succes met klussen … :inlove:

Donderdagavond geklust en zaterdagochtend pas een positieve ovutest :think:

Brendaatje, ik zat van de week in mijn agenda te kijken. De maanden hiervoor gingen we pas klussen als ik een positieve test had, omdat wij elkaar soms pas 's avonds tegenkomen en we dan niet altijd nog zin hebben om te klussen, maar deze keer was het anders:

Vrijdagavond en zondagmorgen geklust

Zondag en maandag positieve test

Woensdag na de tests nog eens geklust

Wij hebben deze keer dus een ander patroon gehad dan de keren ervoor, en het lijkt er op of dat heeft uitgemaakt, of is toeval natuurlijk maar dat geloof ik in dit geval niet.

Bedankt zeg! :thumbup:

Tedski… mocht ik nu niet zwanger zijn, dan gooien m’n vriend en ik het roer om en gaan we op iets andere momenten klussen. :smiley: :thumbup:

X Bren.

Je bent het meest vruchtbaar 1 tot 3 dagen voor je ovulatie. Dus vanaf dan in elk geval elke dag :wink: .

Ik ben zelf juist zwanger geworden toen ik mijn kalender de deur uitdeed. Het werd elke keer rond de ovulatie bijna een verplichting en dat vond ik niet prettig, het legde er zoveel druk op… twee cycli nadat ik niet meer bijhield wanneer ik ‘moest’ was ik zwanger…

Brenda: wij hebben geklust op de dagen dat we een positieve ovutest hadden. Daarna en daarvoor niet.

@Becca wrote:

Brenda: wij hebben geklust op de dagen dat we een positieve ovutest hadden. Daarna en daarvoor niet.

same here!

hier meerdere malen positieve test, soms wel een paar dagen.

Laatste keer bij toeval nog eentje gedaan (gingen toch weer naar de gyn) die was positief, toch maar voor gegaan en het resultaat staat hieronder :smiley:

Trouwens, ik had hele goedkope van Matcare, gewone stripjes…werken dus prima…

Succes

Hier om de dag als er een vaag streepje begon te komen… Dan op de dag van de volledig positieve test en de dag erna…

• Schopje omhoog*

En bedankt voor de reacties. :-*

Hier kluste we de dagen voor de positieve test om de dag, op het moment van een positieve test kluste we elke dag, tot aan dat mijn temp 2 dagen verhoogd bleef.

Hoop dat ook jij snel een positieve test in handen mag hebben :-*

Hele maand negatieve ovulatietest gehad en zie banner :lol: :lol:

Geen ovutest gedaan, maar met temperatuur wel eisprong bepaald. Geklust op zaterdagavond (in Cuba) en op maandag eisprong gehad (vliegtuig terug). 12 dagen daarna: zwanger!

Wij hebben een week voor mn eisprong dagelijks geklust :oops: tot aan de eisprong…en ook hier had ik 14 dagen later een positieve test!

Succes :pray: