Het is gelukt met alle vijf de fotootjes De kwaliteit heb ik hierdoor wel ietsje lager in moeten stellen, maar persoonlijk vind ik dat dat niet echt opvalt in de avatar.
Vind je hem toch niet zo mooi, dan maak ik een nieuwe voor je, maar dan moet het met vier fotootjes of wel alle vijf, maar dan maak ik er één of twee zwart-wit.
Hoi,
Ik vind het het al heel mooi hoor!!
Maar ik vind het idd wel leuk om er 1 (of2) zwart/wit foto’s in te hebben.
Die van dat duimen is wel leuk denk ik in het zwart/wit.
Zou dat kunnen?
En als er 2 zwart/wit moeten, doe dan ook maar die van het douchen.
Lukt dat?
Groetjes Sylvia
Antoinette: GEFELICITEERD!! :inlove: :inlove: :inlove:
Hoi,
Geweldig zo! Ik vind hem echt mooi!
Hoe krijg ik hem nu als mijn avater?
Groetjes Sylvia
Bietje: Dank je wel!!! 8)
Sylvia, op de avatar gaan staan, rechtermuisknop, afbeelding opslaan als. Dan staat hij op je computer. Nu ga je bovenin naar je profiel en vanonder bij avatar klik je op bladeren. Ga nu naar de plek waar je hem hebt opgeslagen en dubbelklik erop. Dan onderaan op ok klikken en als het dan goed is staat hij er dan
Hoi,
Heel erg bedankt!! :thumbup:
Volgens mij is het gelukt! :dance:
Groetjes Sylvia
Ik durf het bijna niet vragen maar zou je er voor mij ook 1 kunnen maken?
Zal in ieder geval wat foto’s plaatsen…hopelijk wil je nog een computer analfabeet helpen :mrgreen:
Liefs Karin :-*
En de laatste foto…
Alvast heeeeeeel erg bedankt!!!
Hoi Karin,
Ja hoor, voor jou kan ik er ook een maken
Ik heb er zelfs drie voor je gemaakt :mrgreen:
Eentje zonder haar naam, eentje met haar naam in de eerste foto en eentje met haar naam in de derde foto.
Kijk maar welke je zelf het leukste vindt.
Het is de middelste geworden… DANK-JE-WEL echt super!! Vind hem helemaal geweldig!!!
Heee wat zie ik nu ben jij net zwanger?
Gefeliciteerd!!!
hoi zou je er voor mij ook eentje willen maken ?? Ik heb ze allemaal al 96x96 gemaakt…
alvast bedankt!!! :-* :-*
en hier de rest…
ehm… :eh: kan die avator die ik heb er ook nog bij of word het bestandje dan te groot?
Hoi Ruud,
Helemaal hoe ik 'm wou hebben :thumbup: … ben d’r blij mee…
tnx! :-* :-*
Hier nog een vreselijke computer analfabeet. Ruud heeft me al eens geholpen met een bewegende avatar, maar ja, vers bevallen wil je toch ook wel foto’s van de beeb erbij hebben.
Dus, mag ik nog een keer :oops: ??
En deze graag nog
Alstublieft…
Geweldig Ruud, dank je wel!!!
Super!! Met de aanwijzingen op pagina 1 snapte ik een beetje het principe van het maken van een animatie.
Ik heb daarna in Adobe photoshop en Adobe Image Ready ook een animatie gemaakt. Was even zoeken maar het principe is hetzelfde als de programma’s die jij beschrijft!