Voor de lange dames onder ons - witte spijkerbroek/legging

De topictitel is vast al heel duidelijk.

Ik wil zó graag een witte spijkerbroek/spijkerlegging hebben.

Weet iemand waar ik kans van slagen heb ?

Ik ben 1.88 lang.

Ik zag er bij Esprit in de webshop eentje, witte jeans Star Straight fit, tot lengtemaat 36.

Ik ben zelf ruim 1.80 en heb een fijne witte spijkerbroek gekocht bij Vögele! Niet lachen, maar ben naar de mannenafdeling gegaan (is al jaaaaaren terug) en heb daar naar een goed model gezocht. Die draag ik nog, niet kapot te krijgen (en een herensluiting is zoooo veel fijner :shifty: )



Tegenwoordig hebben ze ook mooie bij de damesafd maar die zijn soms niet lang genoeg. Die ik heb van d herenafd moet ik zelfs soms omslaan :mrgreen: (als ik hakken draag)

Miss etam heeft toch ook langere broeken, kan je daar niet slagen??

Ik heb een witte skinny van de H&M en ben 1.90

Leggings… :shifty: heb dr niks mee…

Koop een mooie witte skinny… idd Esprit heeft betaalbare op hun site…

Ja joh ik bedoel ook skinny’s…

Ik kon gisteren niet op dat woord komen…

Mijn zus is net zo lang als jij, zij koopt ze altijd bij de H en M

@Anita-1982 wrote:

Ja joh ik bedoel ook skinny’s…

Ik kon gisteren niet op dat woord komen…




Dan is de Bern van Esprit mooi, maar of die lang genoeg is? Moet je even goed op letten (lengtemaat 33 en meer geloof ik :think: )



EDIT: Bern, Slim fit, moet je dan op zoeken :wink: Kijk maar es of je dat wat vindt. Ik heb daar zelf een donkerblauwe spijkerbroek van die heerlijk zit! :thumbup:

Ik ben 1.89 en koop mijn broeken meestal bij de Wehkamp. Daar kun je sorteren op binnenbeen lgentemaat en krijg je zo alle merken broeken een lijst te zien!

Mijn laatste witte tregging was vd missetam :wink:

Bedankt allemaal voor de reactie’s!



Ik ga toch liever niet online shoppen voor mezelf.

Ik wil graag zien en voelen, voordat ik naar de kassa ga :wink:



Als ik binnenkort weer eens tijd heb ga ik weer eens naar Leiden.

je kunt online shoppen bij miss etam hebben ook veel keuze in lange maten mijn vriendin is ook over de 1.80 en ze zegt ik shop bij miss etam zit lekker en past goed.

@hendrika wrote:

je kunt online shoppen bij miss etam hebben ook veel keuze in lange maten mijn vriendin is ook over de 1.80 en ze zegt ik shop bij miss etam zit lekker en past goed.




Ik ging gelijk even kijken en lees dit:



Als ik niet tevreden ben met mijn aankoop, kan ik deze dan retourneren?

Antwoord:

Ja, je kunt artikelen, gekocht op missetam.nl, binnen 30 dagen retour sturen, retour brengen of omruilen in een Miss Etam filiaal. Het retour sturen van artikelen is alleen mogelijk met een volledig ingevulde retourbon die je bij jouw bestelling vindt. Als je artikelen in een Miss Etam filiaal terugbrengt of wilt omruilen, moet je de volledige bon (gekregen bij de bestelling) meenemen.




Wel een goede service dat je dan naar een winkel kan gaan!