voor de clomid gebruikers

ik gebruik 150 mg clomid en ik heb nog al last van de bijwerkingen hebben jullie dit ook en zo ja welke? we mogen hier ff klagen maar lang leve de clomid want ze krijgen wij ook een kans!!!

haaruitval :cry:

stemmingswisselingen

ontzettend moe en bij vlagen heel slecht slapen

pukkels(die ik anders nooit heb)

ontzettend emotioneel

dit zijn een paar haha kom maar op!! :dance:

Hoi Roosje,

Ik heb twee jaar lang Clomid gebruikt, maar daarna overgestapt op hormooninjecties omdat ik er resistent voor geworden ben. De ergste bijwerking die ik van Clomid had waren opvliegers en niet zo’n beetje ook… Verder duizeligheid en ik ben aangekomen qua gewicht. De injecties bevielen mij veel beter, omdat ik daar juist helemaal geen last van had en dat sloeg bij mij ook veel beter aan.

Heel veel succes met alles!

Groetjes,

Jippie

jippie:ik heb ook heel erg last van opvliegers voel me soms net een oud wyfke :wink: maar ik weet waar ik het voor doe

als ik naar jouw banner kijk :wink:

Hoop houden, meid! Het gaat vast lukken! :-*

Ik heb ook Clomid gehad. Ik had er minder last van dan met die injecties, maar ik had wel van die stemmingswisselingen en slapeloosheid.

Met die injecties heb ik alle verschijnselen van de overgang gehad, dus opvliegers enzo.

Maar wat Jippie al zegt: hoop blijven houden hoor! Al weet ik heel goed hoe moeilijk dat soms is.

hoop blijven we wel houden al word het wel wat minder doordat het al zolang duurt(weet het kan nog veel langer duren) maar goed

er melden hier nog niet zoveel dames

ik zit nu ook op 150 mg clomid en heb het steeds snikheet!

slaap ook slecht,(ben midden in de nacht klaar wakker) :shock:

en hou veel vocht vast.

mocht het nu weer niet lukken,dan krijg ik ook injecties.

dit is nu de 3e keer,elke keer werd de clomid een stapje verhoogd.

ik hoop dat het nu wel zal lukken,anders heb ik mn ongi in de vakantie…daar zit ik echt niet op te wachten!

ja vervelend he die opvliegers heb ik ook steeds zit nu ook met een verhit hoofd op de bank hoop voor je dat deze ronde raak is ik heb een wachtweek in onze vakantie en anders word ik ook ongi op vakantie hoop zo van niet :inlove: fijne vakantie in ieder geval

vandaag de laatste keer clomid (hoop ik) :pray: ben ontzettend moe zal ook van het weer komen maar zeker van de clomid vrijdag weer een fm spannend (10 de cyclusdag) normaal ga ik dag 12 maar dat valt op een zondag dus ga er vanuit dat het dan te klein is maar wie weet!! als ik dag 13 heen moet en het is dan wel goed mag vriend lief geen bier drinken maar is wel sneu want hij is dan jarig :angel: ach wie weet is het vrijdag ook wel goed!

vandaag een fm gehad ik heb ook gevraagd of mijn extreme moeheid ook invloed kan hebben op clomid(andersom bedoel ik) als ik clomid heb gebruikt slaap ik weer een hele tijd lang slecht ben nu dood moe maar slapen kan ik niet zo vervelend.De arts had het nog niet eerder gehoord en het was dus geen klacht die veel voorkomt :roll:

Helaas hier ook veel bijwerkingen (gehad)

• moe
  • chagarijnig tegen het depressieve aan
  • zeeeeeeerrrrrrr licht ontvlambaar
  • cystevorming
  • heftige menstruatie

kortom het is rotzooi maar ja we hebben iets nodig…

natas

eindeloze moeheid

Ik ben in de 3 maanden met clomid (eerst 50 mg, toen 2x 100 mg) wel 5 kg aangekomen! En vreselijk moe …

Als het deze cyclus niet lukt, ga ik over op de spuit …