Voor alle meiden, een hart onder de riem!! ICSI/IVF

Hallo allemaal.



Ik heb op pagina 395van het topic IVF/ICSI deel 14, in Augustus 2011 hier gepost omdat wij met ICSI bezig zijn.



na 4 terugplaatsingen kon ik het niet meer opbrengen te posten dus ben ik een tijdje niet meer op het forum geweest.



Ik kom jullie nu allemaal een klein hartje onder de riem steken.



Wij zijn in Maart 2012 begonnen met de 2e poging. 2e punctie gehad op 20 Maart. Hieruit zijn 8 Embryo’s ontstaan.



We hebben daarvan nu een terugplaatsing gehad. Terugplaatsing nummer 4, wederom weer mislukt.



Ik zou als ik nu ongesteld word weer moeten bellen naar de kliniek voor de volgende terugplaatsing. Ik moest gisteren ongesteld worden dus we waren aan het wachten totdat de rode duivels langs zouden komen.



Ik wordt al 2 weken lang misselijk van koffie en ben zeer vermoeid. Ook had ik vanmorgen opeens een trekkend gevoel in de borsten. Ik wist het zeker, ik ben zwanger!! Dit is wat ik vanmorgen meteen dacht.



We hebben een test gedaan en de resultaatvenster gaf een enorme dikke streep nog voordat het controlevenster uberhaupt iets vertoonde.



We werden helemaal gek natuurlijk maar we zijn al zo vaak teleurgesteld de afgelopen tijd dat we gelijk nog twee testen gehaald hebben. een Clear Blue Digital en een goedkope etos huismerk. Allebij weer knallend positief en de CB gaf aan 2-3 weken zwanger.



Ik ben nu dus 5 weken zwanger!!! SPONTAAN !!

En dat terwijl er in eerste instantie werdt gezegd dat mijn vriend nooit maar dan ook nooit en op geen enkele alternaieve manier kinderen kan krijgen.





Ik spring een beetje van de hak op de tak en schrijf wat slordiger maar we zijn zo blij. We beseffen het ook nog niet helemaal. Het humor van mijn vriend is niet eens aangetast door het verlies van het Nederlands Elftal, en dat zegt heel veel…



Dus meiden, geef niet op. Ik ben nu na 4 mislukte pogingen opeens spontaan zwanger geworden.

Wat een wonder :clap:



En gefeliciteerd!!!

WOW Liselotte!!! Wat ontzettend gaaf!!! GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Hopelijk vliegen de eerste spannende weken zo voorbij zodat je lekker kunt genieten. Wonderen blijven bestaan! :smiley:

wauw…





Gefeliciteerd! En nu blijven plakken klein wonder kindje!

Dank jullie allemaal!!



We zijn nu een dag verder, vannacht allebij slecht geslapen en we beseffen het nog steeds eigenlijk niet. Echt totaal onverwacht, we waren er ook niet mee bezig en zouden wel weer verder zien zodra ik ongesteld was en we de kliniek gingen bellen om verder te gaan. We hadden net even een break genomen van een aantal maanden omdat het zo extreem zwaar is om steeds weer een terugplaatsing te hebben met de daarbij komende wachtweken en de teleurstellingen elke keer weer.



Dus iedereen hier, hou de moed er in, het kan echt. Mijn vriend werd vorig jaar zelfs verteld dat icsi en ivf niet eens mogelijk was omdat hij gewoon voor 1000 procent onvruchtbaar was. Er was geen enkele levende zaadcel en nu spontaan zwanger tussen twee terugplaatsingen door.

gefeliciteerd :dance: :dance: wonderen bestaan!!!



geniet van je zwangerschap :inlove:

Dit is inderdaad een wonder, gefeliciteerd