voor al onze nonsens kletspraatjes, GEZELLIG HE?

vandaag is een collega gewaarschuwd bij mij op werk, ik had bij hoofd van afdeling laten weten dat ze toch haargedrag tegen mij aan moest passen.

Blijkt dat er al onderzoeken verder gaande zijn en gesprekken met haar…

als nu nog 1 keer zo is kan ze ontslag tegemoet zien.

Zei is dan in functie als kapper bij ons op de afdeling.

Hoofd van afdeling gaf mij compliment dat ik haar vriendelijk en duidelijk had gezegd waar het op stond en dat hij nu op de hoogte is

maar ik vond nog al rot dat voor mij naar haar toe

Ingrid wat fijn dat jullie goedkoper een auto kunnen kopen!!!

Bianca net goed dat ze ontslagen word als ze zich niet kan gedragen tegen jou!!!

Wat erg dat die zus haar baby overleden is :cry: :cry: :cry: :cry:

ja ze bekt iederéén af… controleert taken niet… meld geen bewoners af… en vult lijsten incorrect in…

maar diensdoend hoofd ( ook mijn begeleider op werk) zei al jij was duidelijk genoeg( had ze ook toegegeven ) maar ze was zo zinnig en haar eigen doordrijven.

En dat waar bewoners bij waren…

ik zei tegen Ron ben e weggelopen na 3 x gemopper van haar met de mededeling je hoortnog van me :mrgreen:

nu ik ga er vandoor even zien naar broeken en truitjes

doegie :-*

ja dat is niet goed dat ze iedereen afbekt

ik heb toch mijn haar geverft? en ik kan wel janken… :cry: :cry: het is finaal mislukt en het is nu echt knalrood/paarsig ik lijk wel een punker…

wat nu…? anti roosshampoo? ik durf zo de weg niet eens op.ik schaam me dood… :oops: :oops:

niet lachen he?? :cry:

ohhhhh, hoofddoekje om en een ander kleurtje halen?

vind wel mooie kleur diana

nou met henk zit tegen mag niet terug naar venlo zk ze moeten de steentes weer opnieuw gaan vergruizen nu niet gelukt

sjonge jonge…jullie kletsen me ff 4 pagina’s of zo erbij als ik ff weg ben

je lacht nog steeds niet

:mrgreen:

huh :think:

tokking to me?

ik vindt de kleur wel kunnen hoor diana

ingrid wat een pech zeg voor henk :cry:

Mijn vriendin krijgt morgen opname dan infuus en aan zo inhalotorapparaat.

Hopelijk komt ze nacht thuis nog goed door.

:mrgreen: :mrgreen:

nee tegen diana

owwww :wall:

leuk kleurtje diana :thumbup: dat is wel mijn stijl :thumbup:

ik heb ff 6 pag. door moeten lezen…

• iemand zijn auto in de prak…maar ook haar man in het ziekenhuis…sterkte

• iemand moet kiezen voor wie te oppassen…

(vriendin in ziekenhuis…opasmoeder haar zus daar van kindje bij geboorte overleden… :cry: heb daar geen woorden voor)

• diana is thuiskappers voor zichzelf…en toch vind ik het een leuk kleurtje :mrgreen:

jen heeft ons gevonden :wink:

verder is het me allemaal ontslipt.

vandaag in de regen met mijn mannetje (in zijn winterjasje omdat die de enige is die waterproof is vanwege zijn armpje) op zoek geweest naar leuke regenjasjes/ pontio (schrijf je dat zo???)

uiteindelijk gevonden…lopen we de winkel uit…geen regen meer…nu nog steeds niet :thumbdown: :mrgreen:

maar goed iedereen zegt nu dus tegen mij…koop morgen ook ff een regenjas…dan gaat het niet regenen HAHAHAHA :?

verder lekker gewerkt…morgenochtend nog van 73.0 tot 13.00 en dan VAKANTIE JAHOEEEEEE :dance:

was mijn auto in de prak en henk in zk

ik zat met oppasdilemma

mijn vriendin is vanacht opgenomen met spoed oma past nu op de komende dagen.

Ik kan dus zo op mijn oppaskindjes passen en zei kunnen dan naar begrafenis van het overleden kindje.

hoe is het met je vriendin???

ben vergeten waarvoor ze nu opgenomen is…

Ik weet niet hoe het gaat, ik krijg haar man niet te pakken.

Ik wou vanavond op bezoek maar moet dan een end fietsen dus even het weer aanzien.

Anders moet ik via zkh even ionformeren waar ze ligt.