voor al onze nonsens kletspraatjes, GEZELLIG HE?

Ze is opgenomen omdat ze erg benauwd is en al een kuur prednison heeft gehad. En pufjes in hoge mate gebruikt.

Ze is 20 weken zwanger. Dus de arts wil haar nu in zkh aan inhalator zuurstof en infuus leggen.

he getsie…das idd niet fijn om te horen.

en ze mag nu natuurlijk niet haar echte medicatie gebruiken…

vanwege de zwangerschap…

hopelijk komt ze er snel weer bovenop :pray: en kan ze verder genieten van haar zwangerschap.

wel eng idee hoor…dat benauwde brrr

ja laatste controle was kindje ook minder druk… de arts heeft wel aangegeven dat zei zelf erg ziek is.

Ik heb net haar man gebeld… ze is erg duf…

de artsen hebben wel gezegd dat de mama zelf ( mijn vriendin dus )

voor gaatin behandeling op het kindje… haar gezondheid en welvinden staat voorop. Onzekere tijd dus.

he bah…maar het is iid zo dat artsen de moeder in deze situaties voorp stellen…

ik denk dat het kindje toch ook die medicatie binnen krijgt en hierdoor rustiger wordt…

maar als dat alles is…als er maar geen orgaantjes ofzo ‘beschadigt’ worden…

moeilijk hoor…heel veel sterkte voor je vriendin en man…en voor jou ook, is neit niets om het zo mee te maken…machteloos…

Dank je :-*

:-*

ps wel stil hier he??? zit iedereen aan de HHklusjes ofzo :mrgreen: :wink: :mrgreen:

zomaar is het me vandaag gelukt… de keuken eens beetje uitgemest, de beneden verdieping gezogen en gedweild… tis wat als je een ziek kindje hebt… die slapen meer, heb je nog meer tijd :smiley:

sneu datje ziekte hebt hopelijksnel opgeknapt

Ik heb geen hh vandaag jade wassen maar goed das ochtend werken boodschappen al gedaan samen met andré

vanmorgen 4 uur lang gewerkt in de speeltuin moet ook gebeuren.

verdereuhm niks ja eten staat op rolladenu al vanaf half 3 :drool:

en bloemkool en aard net… gaan vroeg eten

ik ga zo bij vrienden op visite e( als het weer zo blijft anders pak ikms de bus ) en andré naar een film in de bios

oh is dat het???

je kind ziek maken zodat je dan meer tijd heb voor de hhklussen???

:think: geld een gebroken armpje ook??? o nee hij slaapt er niet langer door…

toch maar ff op mijn werk langs gaan …vast wel een ziektemakertje daar die we nog niet hebben gehad :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink:

hij i strouwens wakker…dus ik ga er vandoor…misschien vanaaf weer…

anders morgen

daaahaag doei fijne middag nog :-*

whahahaha… sja, het enige voordeel is dat ie meer slaapt… maar lastig is ie anders ook nie hoor… alleen nu ff lastig met boodschapjes… moet nog een en ander hebben, maar wil met daan nu niet naar buiten… :think: zo nog maar es ff kijken of het buurmeisje thuis is, of ze ff half uurtje wil oppassen…

colle heb je trouwens nog geen msn?

zo ja waarom sta ik er niet in? :think: :mrgreen:

:mrgreen: haha snel toevoegen dan maar ? ihih

MIjn vriendin is van de zuurstof af :dance: :dance:

Maandag mag infuus met prednison afgekoppeld…als dan goed gaat

:pray: :pray: :pray:

er is géén longontsteking opgetreden…

pfff opluchting dus.

Ze was wel erg suf en moe… maar ze voelt het kindje goed bewegen, gelukkig maar. Dinsdag krijgt ze ws echo.

oh gelukkig maar bianca pfff zal een enorme opluchting voor je zijn

voor mij , maar zeker voor haar man zus en ouders en haarzelf natuurlijk.

Het gevaar isniet weg maar ze kan letterlijk even rustig ademhalen.

Hebben jullie nu ook zulks heerlijk weer ?

jazeker we hebben een strakblauwe lucht .de hele dag al eigelijk.

morgen ook nog mooi weer en dan krijgen we weer eens regen en nog eens regen grrrrrrrrrrrrr volgende week is hier in ommen juist het jaarlijkse feest wat altijd heel veel bezoers trekt en dat gaat dus in het water vallen en ik had me er al maanden op verheugd…aankomende dinsdag is er ook een skeelerwedstrijd en die komt hier door de straat heen.vorig jaar hebben we met alle buren lekker buiten gezeten met een kop koffie erbij…dit jaar gaan we vanachter de gordijnen kijken ben ik bang…als het al doorgaat met slecht weer. jammer hoor

ja morgen willen ze hier goed weer hebben

jammer als activiteiten gecanceld worden hé door hetweer,

dan is het te heeet en onverantwoord en dan is hette nat of te veel wind ,.

bah bah bah

zo tijd voor een kopje koffie en wat nieuwe foto’s :inlove:

straks ga ik lekker naar de makro (altijd feest) hehe .eens even kijken of er nog wat leuks te halen valt…en ga dan tegelijkertijd boodschappen voor de zaak halen…ik moest beloven niet te veel te kopen voor ons zelf…gemeen he :shock: :roll: pffffffffffffff hihihi moet je tegen mij zeggen…

maar goed hier komen de nieuwe foto’s

by the way.shelby is nog steeds megakrols pffff ze dweild de hele dag over de grond en zit zelf zoontjelief te verleiden.haha gelukkig heeft shivas nog geen benul wat hij zou moeten doen…

enne shivas heeft geen blauwe oogjes meer :cry: :cry: ze zijn nml groen geworden :thumbdown:

mooi weer ??? hier onweert het!!!

:twisted: en ik heb nog wel vakantie :cry:

ik heb mijn kast al uitgemest (hatsie :mrgreen: :mrgreen: :wink: :mrgreen: )

we hebben al boodschappen gedaan :thumbup:

en ik moest iets opzoeken op internet :thumbup: klaar :mrgreen:

o MSN HAHAHA moet ik mee aankomen…nee daar is onze computer ooit helemaal op stuk gelopen :naughty: dus daar beginnen we niet meer aan.

maar je staat wel in mijn email lijstje hoor :-*

hahaha mooie fotoos weer…shelby toch :naughty: :sick:

Diana wanneer kom je op de koffie??? ik heb al cakemeel gekocht… :mrgreen:

Bianca…wat fijn dat het zo goed met je vriendin gaat…wel een opluchting zeker.

hopelijk mag ze dan snel naar huis toe…daaar knap je altijd toch sneller op.

en dan kan je als vriendin ook meer doen :wink:

hallo daar ben ik weer…

he wat is er weinig getypt zeg…jullie gaan toch niet vertellen dat we allemaal druk met het huishouden bezig zijn?

ik heb me netjes in gehouden bij de makro en ben trots op mezelf haha.

voor mezelf was ik maar 26 euro kwijt. :thumbup: :thumbup:

ik ben geloof ik de meest zuinige persoon die er is .erg hoor soms…ik wou bv graag een nieuwe koekepan omdat die oude gewoon niet meer goed is (laat dingen aanbranden) zag ik daar de prijzen die volgens mij heel normaal zijn bv 23 euro voor een tefal pan met rode stip weet je wel…ik dus niet gedaan.grrrrrrrrrr soms baal ik van mezelf.dan denk ik weer ahh hier bij de blokker kan ik hem vast goedkoper halen en vervolgens ga ik daar dus helemaal niet heen met als resultaat dat ik over een half jaar nog geen nieuwe koekepan heb hahahaha…ja ik weet het ik spoor niet. !!!

trouwens hier onweerd het nu ook hoor colle.

enne op de koffie ? ja heel graag maar ik weet zeker dat als ik via routeplanner bv moet rijden dat er niks goeds van komt omdat ik er gewoon slecht in ben dus ik wacht even tot mijn zwager weer terug is van vakantie en dan vraag ik of ik dat apparaat van hem mag lenen…dus nog ff geduld,maar ik ga zeker komen dat beloof ik je. :thumbup:

trouwens een pc die stukloopt op msn? heb ik nog nooit van gehoort hahaha maar ik geloof je wel hoor…mischien word het tijd voor een andere pc?

nou meiden typ eens wat zeg :mrgreen: