Volume verlagen van disco dj van plus

De school is bijna naast de supermarkt waar je nu herriemakers kan sparen…



Nu heb ik ze ook in huis gehaald als vermaak voor in de auto onderweg naar vakantie. Maar het volume is belachelijk hard van die krengen.



Ik heb met een klein schroevendraaiertje ze opengemaakt en tape gedaan over de gaatjes van het versterkertje en ook over de holle kant van de versterker. Vervolgens nog tape over de gaatjes van het omhulsel.



Nu is het volume oorvriendelijk



(en kunnen de kids bijna niet meer wachten om op vakantie te gaan maar dat duurt nog wel ff)

dat doe ik idd bij heel veel speelgoed, ideaal!

Dat ga ik zo meteen ook doen, want die krengen maken me toch een knetterherrie :evil: Verder zijn ze wel grappig, ze kunnen zich er een hele poos mee vermaken! :dance:



Bedankt voor het idee! :thumbup:

heten het daarom ook herriemakers? Ik ben er niet bekend mee, zijn het de disco’s? Zien er wel leuk uit, maar is het ook al leuk voor onze kleintjes?



Ik vind dat veel speelgoed veel teveel herrie maakt trouwens. Behalve de bert&ernie telefoon, daar moest je een lipje uit halen en dan maakte hij een veel zachter geluid dan met lipje (zoals je m in de winkel hoort) vind hem bijna te zacht zelfs :wink:

Het is maar een pruts ding hoor Laura, ook weinig echte kinderliedjes en de liedjes zijn maar 20 secondes. Maar de kids vinden het schitterend om te doen, steeds andere fiches er in.

Ik weet niet of het lang leuk blijft maar het zal ongetwijfeld afleiding geven inde auto op weg naar vakantie.

Zal best wel een succes zijn want hier blijven ze er naar pakken!