Nog een vraagje… als ik een volle blaas heb (en dan sta ik eigenlijk niet eens op knappen) dan heb ik vaak ook een harde buik. Ik heb geen pijn bij plassen, het gaat wel moeilijk maar dat komt doordat ik een hele strakke bekkenbodem heb en ontspannen heel moeilijk gaat. Moet ik nu mijn urine even laten testen of komt dit wel vaker voor?
testen! Wees bij mij op blaasonsteking!
Je kan beter uit voorzorg laten testen! Succes
Ik heb het ook standaard, en geen blaasontsteking hier (moet iedere maand laten controleren).
Er staat ook in ‘de boeken’ dat dat een veel voorkomend iets is, dus ik maak me er verder niet druk over.
Ik heb dat ook als ik mijn plas te lang heb opgehouden. Mijn bekkenbodemspieren spannen zich dan gigantisch aan (willen de boel tegen houden denk ik) en dan kan ik ze moeilijk weer ontspannen en dat geeft ook een vervelend gevoel in mijn onderbuik en onderrug. Als ik zit, voel ik geen aandrang, terwijl ik dan eigenlijk wel moet. Ik ga nu wat vaker naar de wc. Als ik eenmaal op de wc ben, komt de aandrang vanzelf wel.
Ik heb het ook en weet dan dat ik moet plassen.
In het begin herkende ik het niet echt, maar weet nu wat er dan moet gebeuren
Groetjes,
Heleen
@Heleentje wrote:
Ik heb het ook en weet dan dat ik moet plassen.
In het begin herkende ik het niet echt, maar weet nu wat er dan moet gebeuren
Groetjes,
Heleen
En voor mij geldt hetzelfde… blaasontsteking heb ik nog nooit gehad.
Ik had het ook altijd, en nog nooit een blaasontsteking gehad.
@D. wrote:
Ik had het ook altijd, en nog nooit een blaasontsteking gehad.Hier hetzelfde.
Hier dus ook nooit blaasontsteking gehad.
Ik had het ook altijd…even goed je rug rechten op het end met plassen dan is iig je blaas goed leeg.
Ik heb nooit een blaasontsteking gehad…maar wel idd harde buiken bij volle blaas en als hij leeg was en ik stond op :shock: dan trok mijn buik altijd erggggg omhoog ook 8)
ja ook hier een harde buik als ik moet plassen…en ook hier geen blaas ontsteking…
:mrgreen: herkenbaar, hier ook als ik te lang wacht dan heb ik harde buik, moet dan ook wel écht gaan.
Dus ontspan, :mrgreen: :mrgreen: hoeft niet persé te duiden op een blaasontsteking
Nou da’s fijn om te weten, moet dinsdagochtend weer naar de vk anders had ik meteen urine meegenomen, nu vraag ik haar gewoon wel even wat ze wil.
Als ik echt te lang wacht en allang had gemoeten krijg ik ook harde buiken hoor - bij mij ook niets met blaasontsteking te maken oid.
ik heb dat ook idd, als ik al een beetje aandrang voel dat ik moet plassen krijg ik een harde buik.
wat ik ook al vanaf week 26 heb ongeveer, ik heb me laten testen maar het was geenblaasontsteking.