volgende week bij lieve paul................................

mijn dochter en ik :smiley: :smiley: wel alleen in het publiek maar toch



nienke wil al heel lang op tv maar alle kinderprogramma’s zijn van af 6 of 10 jaar. Dus toen paul zei dat er bij de sinterklaasuitzending kleine kinderen mogen komen heb ik meteen gemailt en er waren nog kaarten.



Ze weet het nog niet. Er zal volgende week een brief in haar schoen zitten. Ik ben zo benieuwd naar haar reactie



Daarnaast vindt ik het wel erg gaaf om de echt sint te zien :smiley: :smiley:



IK weet dat de meningen over paul erg verdeeld zijn maar ik vindt het goed (al soms wel heel erg op het randje hoor)

groetjes

marlies

Oh wat leuk!!! Geweldig!!! :smiley: :lol: :mrgreen:



Als je nu even een foto van je plaatst kan ik jullie zoeken in het publiek! :wink:

leuk!!!

ik persoonlijk vind paul de leeuw super met kinderen,



Heel veel plezier, en als je foto plaatst ga ik kijken of ik jullie kan spotten 8)

wat gaaf zeg, ik vind paul de leeuw ook :thumbup:

ohhhh wat super, veel plezier meiden!



Ik ben echt wel fan van Paul! :thumbup:

eeeuuuhhhh een foto die heb ik niet zoveel waar ikzelf ook opsta

deze is net van het weekend genomen op mijn werk. De opnames zijn vrijdag daarna zet ik hier wel neer waar ik ongeveer zit maakt het zoeken wat makkelijker :lol:

hoihoi



gisteren naar de opname geweest en het was er leuk. IK zit op de eerste rij in een grijze trui met paarse sjaal en nienke in een zwart paars pietenpak met rode muts.



groetjes

marlies

Wat gaaaaafff! Als ik er aan denk, ga ik toch even kijken of ik jullie zie, haha!