De volgende stap is bekend…
Ik sta op de wachtlijst voor een kijkoperatie (LTT). Op 8 juni a.s. heb ik hiervoor een intake en het zal ongeveer 4 weken duren voordat ik daar terecht kan (valt me reuze mee). Ze kijken dan of er misschien verklevingen zijn en ze spuiten de eileiders nog eens goed door.
Daarna moet ik hormonen gaan spuiten en gaan we door met IUI.
Een grote stap vooruit dus…
Datum kijkoperatie is inmiddels ook bekend: maandag 25 juni a.s. om 07.45 uur moet ik me melden in het ziekenhuis!!!
Wauw Hoop wat spannend allemaal. Fijn dat er nu stappen ondernomen worden om te zoeken naar een oorzaak. Ze nemen je in ieder geval goed serieus en dat lijkt me een prettig idee.
Heel veel succes met de operatie.
:-*
Goedemorgen,
:oops: :oops: :oops:
Wat een tijd geleden dat ik hier gepost heb!!!
Het gesprek afgelopen vrijdag ging goed. Ik weet precie waar ik aan toe ben nu. Ze hebben stap voor stap uitgelegd wat er gaat gebeuren. Ik zie er al een stuk minder tegenop dan voor het gesprek…
Verder ben ik nog steeds met de verzekering aan het stoeien.
De aanvullende verzekering is aangevraagd maar gaat pas in op 1 januari 2008. Nu zijn er dus een aantal opties.
Ik heb in het ziekenhuis het één en ander nagevraagd. Clomid gaan ze niet mee beginnen, als ik wat ouder was hadden ze dat misschien wel willen proberen, maar er schijnen nogal wat nadelen aan te zitten volgens mijn gyn. (bijwerkingen maar ook schijnt het de innesteling te vermoeilijken). Dus die optie (om het goedkoper te maken) valt af.
Wel weet ik dat het maximaal 4x IUI zal worden en daaarna wordt het IVF. Dus het maximale dat we zelf moeten betalen is 4 behandelingen.
Als we dit niet willen/kunnen moeten we het een half jaar uitstellen…dan moet dus de operatie en de IUI uitgesteld worden.
De laatste optie is dat ik bij de verzekeraar in termijnen mag betalen…hier heb ik navraag naar gedaan, maar nog geen antwoord op gehad!
En de allerlaatste optie, maar die is in handen van de natuur is dat ik nu op dit moment zwanger ben
Liefs,
Hoop
Lieve Hoop,
Ik hoop echt van harte dat je over een dag of 5 een positieve test in jouw handen hebt en dat je verder geen keuzes hoeft te maken wat jullie nou verder gaan doen. Een heleboel :: :: :: :: :: :: :: :: :**: voor jou en mijn duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: draaien overuren voor jou.
kuzzz
Ik vind die laatste optie toch wel de beste. 8)
Heb nog nergens gehoord dat clomid de innesteling zou kunnen bemoeilijken. Zal het eens navragen als ik bij de gyn ben…
Heb je 4x 400 euro liggen om het eventueel zelf te betalen??? Ik zou het niet zomaar hebben namelijk. Heb je al geprobeerd om over te stappen naar een andere verzekering?
Denise: thx :-*
Angelbaby: ik had het ook nooit eerder gehoord maar dat was haar antwoord toen ik vroeg waarom geen Clomid.
En de laatste optie vind ik ook eigenlijk wel de beste, maar daar heb ik zelf geen invloed op helaas.
En nee, ik heb niet 4x € 400,-- liggen maar uitstellen vind ik helemaal geen goed plan. Overstappen naar een andere verzekering kan pas per 1 januari 2008. Dus die optie vervalt!
Maar de verzekering wil ons tegemoed komen door uitstel van betaling te geven (ipv binnen 1 maand, binnen 3 maanden betalen).
Dus het is opgelost!
Liefs,
Hoop
superrr dat is goed nieuws :thumbup: Maar hopen dat je het niet nodig hebt
kuzzz
Gisteren de kijkoperatie gehad.
Alles is goed verlopen en voel me nu alweer goed. Voel de hechtingen en de wondjes nog wel, maar kan morgen wel weer aan het werk.
Er is endometriose geconstateerd. Dit hebben ze weg kunnen branden. Het was niet zo heel veel, maar wel genoeg om een zwangerschap in de weg te kunnen staan.
Ik hoef er nu niet verder voor behandeld te worden en alle anderen (geslachts)organen zagen er perfect uit.
Hopelijk kunnen we nu echt verder!
Liefs,
Hoop