Ik heb de maxi cosi Mura + voetenzak, die matcht zo mooi bij het geheel, toen eigenlijk helemaal niet gekeken naar het practische gedeelte :oops: (zoals altijd)
Nu is mijn zoontje ruim 1 jaar en is uit de voetenzak gegroeid, hij is gemiddeld lang hoor! vind de zak echt veel te klein.
Iemand tips welke voetenzak ik het beste kan kopen bij de mura, die ook nog een hele tijd meegaat… ik wandel veel!
Wat betreft de lodger bunker… is dit echt zo’n geweldig ding??
zag van prenatal ook een uni zak… is dit wat???
alle tips zijn welkom.
Groetjes.
Heb je hem dan nog in de maxi cosy? :think: Ik deed ze vanaf dat ze konden zitten in de buggy. De voetenzakken daarvan zijn ook veel groter, omdat ze op dreumesen zijn gericht. Dan kun je ook wandelen zonder dat gedoe met de maxi cosy.
Maxi Cosi Mura is een kinderwagen met zit toch?
Ik hoor hele goede verhalen over Lodger!
Ohja:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4287927&sid=a111c23ff3c502b9926de7c8b318677b
@Sweet-Love wrote:
Maxi Cosi Mura is een kinderwagen met zit toch?
Aha! Weer wat geleerd. :oops:
Misschien kun je eens vragen wat voor een voetenzakken erin passen in een speciaalzaak. Of op MP. :wink:
Ik heb de bunker en ik vind hem geweldig!
Ik gebruik er 1 van de stokkekinderwagen in de buggy, echt heerlijk warm en kunnen er echt erg lang in.
Wij hadden ook de bunker in de mura, beviel hartstikke goed.
Alleen Annemieke heeft daar in gezeten en ook zij is lang. Ze zat er heerlijk warm in!
wij hebben diverse voetenzakken…
maar vind de prenatal en hema het fijnste…
wij hadden de bunker er in en nu hij 2 jaar is past de bunker nog en gaat die in de buggy voor de winter periode
Ik heb zelf een voetenzak gemaakt en we hebben er nog 1 van prenatal, daar zou Juul nog steeds in kunnen…
ik heb ook de mura vind die voetenzak ook niks heb hem verkocht via mp ik heb een voetenzak van quiny erin :thumbup:
Wij hebben ook de mura, Hebben de voetenzak niet heel vaak gebruikt, maar vind hem wel ideaal. Als ze langer worden kan je hem onder open maken zodat de schoen/laars eruit steekt en de benen nog lekker warm.
Misschien is zelf maken wel een optie. Kun je een gat maken voor het “stuurtje” en zo lang maken als je zelf wilt.
heb dezelfde kinderwagen en de voetenzak van stokke gekocht! vrolijke kleurtjes en heerlijk warm! (en je kan het stuurtje gewoon gebruiken!)
ik heb zelf 2 voetenzakken van de prenatal en hij is echt super
tygo kan er nog in en die is toch al dik 3 jaar en ook best lang kwa leeftijd.
de bunker is geweldig, lekker om Jesse heen wikkelen ipv moeite doen met ritsjes e.d. GEWELDIG!
Hier ook de mura met voetenzak en inderdaad wat een vreselijke voetenzak. Heb nu voor mijn dochtertje ook de bunker gekocht en die gebruik ik nu in de buggy voor mijn zoontje (we hadden daar de standaard voetenzak van de prenatal maar die schoof uit de buggy)